22 Oktober 2011

- sy mintax maaf -

"awk, sy rindu sngt kat awk la..sy pon xthu nak ckp cm mn lg.. entah la awk ada msalah kluarga ke, atau awk x ske kat sy sbnar nye..tp x pelah sy ttp syg awk.. sy x prnah syg p'puan smpai cm ni, x syg tpu sngt kan, tp x de la nak tggu cm ni. tp awk ttp ada dlm ingtan sy, ermmm.. maaf megnggu awk.. sy hrp awk akn bhagia d samping org yg awk syg.. selamat mlm awk "

awk.. org mintk maaf sbb tipu awk. owg sedih sngt bace msg awk tue. urm... sbnar nyer org xder pun msalah fmly, tue semua jst alasan spya awk x msg owg lagi. owg thu awk syg owg tp maaf sbb org xdpt bkak pintu aty tuk awk. kekadng owg wse bersalah sngt sbb org acm bg awk harapan tp entah r. org xnk awk kecewa kalau org bgthu hal sbnar. maaf sbb aty owg dh tertutup buat kaum adam uat masa skrng. InsyaAllah suatu hari nanti org akn berubah tp bila dn bagaimana, owg sendri xtahu. owg selesa dgn kehidupan owg skrg dn owg harap awk hormati permintaan owg. awk, thanks sbb awk pernah tolong owg make up motor dn thank ugk sbb dulu awk selalu ajak owg bercuti. owg perasan bile kita kuar ramai-2 awk selalu cari peluang tuk bersama saya kn, tp maaf sbb saya selalu larikan diri. bagi saya awk jst sowng kwn. awk kawan baek saya. awk, selama nie sy xpernah benci awk tp bagi lah saya masa dn ruang utk bernafas dlm dunia sy sendiri yerk. 
#saya sayang awak sebab awak KAWAN saya#
Previous Post
Next Post

post written by:

0 Pengkritik: