12 November 2011

- kisah mlm td -

urm... pg smlm dh r aku ot, then blik plak lewat sbb keje melambak-lambak.... blik keje kuar mkn jap dgn jiejah (adek junior aku). kesian kat adek aku tue t'tunggu kat kdai mkn smpai tertidow2.. hehehe lek la dek bkan slalu pun ko kna tunggu kan syg. =) papew pun sorry sbb org lambat. ari nie mmg bz skit sbb ari frst uat jualan kat ruang legar bawah Berjaya Megamall, Kuantan. urm... frst-2 kami mkn kat kedai payung (lebih diknli dgn p'kampungan polisas, Semambu) then si jiejah plak b'sunggut nak mkn kfc. mak aikk padahal aku bru jerk kekenyang sbb bantai nasi goreng kampung xder sayur dan telur dadar xder bawang ;) kebetulan plak tyme tue aku pkai baju kurung so aku WAJIB balik umah utk tukar t-shirt. hehehe, aku nie bkn lah jns pempuan yang suka b'baju kurung tuk menampak kan keayuan ukies ! urm.. mlm tuh ugk kami bantai kfc kt pantai teluk chempedak. hehehe yum ! yum !yumyum ! si jiejah  tuh mmg xingat dunia lah tyme mkn. untung laaa apa yang dia ngidam kan tercapai ugk.. hehehe..tgah syok2 mkn, msg kak oyienz masuk kt fon aku. adusss ! tyme nie tetbr aku wase perut nie acm kenyang sngt2.

***************************************************************


urm... akk plan nak dtg kuantan ari sabtu nie. aku plak dah plan dan dah janji nak pergi kenduri kt umah si ryan tue. urmm.. acm mana erk ? akak ouh akk nape lah akk bagitahu lambat sngt plan akak tue.. acm mana nie ? xkn aku nak ckp kat akk psl ryan tue ? nnt comfrem2 aku kena marah.. tdakkk. ! akk pernah ckp yg dia xnk aku b'kwn dan ada kena ngena lagi dlm dunia xstrght nie. dia xnk aku jd acm dia dulu... hhhuhuuu.. akak ouh akk... org mintax maaf ea sbb rahsia kn hal nie dari pengetahuaan akk. urm.. owg xnk akk saha faham dan marah kan org. akk tahu kan pintu aty owg dah lama tertutup utk insan yg bergelar lelaki dan semua nya raga-raga pakcik. urm.. owg harap akk faham apa yang owg wase skrg nie, sbb akk pun pernah jadi sbhagian dari semua nie kn....

#berharap esk pagi ada penyelesaian tuk semua nie#
Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

0 Pengkritik: