02 Disember 2011

- org mintax maaf -

"aen knpe snyap je..lme sngt ni snyap,aen x pe lah awk wat la mslah
awk tu setel dlu ea,maaf kan sy..sy  x thu sme ada awk syg kan sy
atau x...sy setia mennti awk slama ni, andai suatu hri nnt sy wat awk kecewa tlng
maaf kan sy, k bg awk sy mungkin perasan sendiri kot... tp ni la perasaan
sy kat awk... sbb sy x prnah syg kan p'puan lain sbgai mn sy syg kan awk...
andai apa2 trjadi kngn yg plng indh sy ngn awk anggp lah mimpi
yg skar d lpekn... sy x mntk apa2 dri awk, itu prasaan sy kat awk..
k lah jga diri baik2 jga jesihtan slalu, jngn lupe diri ea.. k lah slmt tdr
syg... wat lah hri akan dtng sbaik mungkin, k bye, syg awk, "

andainyer aku mampu berbicara ingin aku smpaikan pada org yang menyayangiku yang aku xmampu utk membalas segala kasih sayangnya. seandainya aku punya kekuatan ingin aku khabarkan padanya yang hati ini tersentuh dengan segala tingkah lakunya namun utk aku menjadikan dirinya sebahagian dariku adalah tidak untuk sama sekali. sesungguhnya hati ini terharu lantas menangis lantaran masih ada yang sudi menyayangi diri ini biarpun kasih sayang yang dihulurkannya itu tidak mampu untuk aku membalasnya. hati ini telah beralih arah ! hati nie tidak lagi mahu di takluki !hati ini suka memberontak ! hati ini masih mahu kebebasan ! dan hati ini masih lagi kecewa lantaran cinta lama tak kesampaian ! hati ini milik aku dan akn terus kekal menjadi milikku ! 

take note : awk, org mintak maaf sbb buat awk acm tue. lansgung xterniat di hati org utk sakiti awk. serius owg serba salah dgn semua nie. ya ! org tahu awk syg kn org tapi maaf sbb hati org bukan utk awk.urm.. org mintak maaf sbb berdiam diri dan sekali gus jauh kan diri dari awk. owg tahu awk sedih dan terasa aty dgn org tapi tah laa ! org pun tak tahu apa yg perlu org lakukan. org xsnggup nak bagitahu awk tentang keadaan hati org yg sebenar. org xsmpai aty nak lukakn aty awk, org xsmpai aty nk buat awk sedih dn org xsampai aty nk buat awk merana. urm.. org tahu kwn-2 awk semua benci dan marah kn org kn sbb buat awk acm nie kn.org xkisah lantak lah dyowng nak ckp apa pun yg asalkan awk faham dan tahu situasi org yg sebenar dah laaa tapi org xmampu nak bagi tahu awk. org xsampai aty nak tgok awk sedih. awk, seandainya awk mengerti, org nak sngat bagitahu awk yg org mintak maaf sbb org xmampu nak balas semua kata-2 cinta awk. hati org bukan utk awk seperti mana hati awk utk org. urm.. saat nie owg tahu awk tgah sedih dn teringatkn owg kn sbb tue awk tetiber txt owg kn ? maaf awk sbb org xreply txt tue. owg xnk lagi bagi kat awk harapan palsu sbb org tahu cinta xboleh dipaksa. org jst harp awk akn jumpa someone yg lebih baek dari org suatu ari nanti. dan seandainya ada jodoh kita pasti bersama ugk. 


#owg syg awk tp jst kwn#

Previous Post
Next Post

post written by:

0 Pengkritik: