25 Disember 2011

- coretan malam -

hey ! hey ! aku dah na tdow tp sblum tue
sempat lagi kowt aku singgah kt sini.. heheheeee
mak aikk ! bapak wase berat giler kowt mata aku,
kepala nie dah makin lentok dn lentok m'cari bantal..
hahahhaaa.. aduduuu npew ea aku ngatok awl sngt
tuk mlm nie ? urm.. myb sbb mlm td aku tdow lewat kowt
dan pagi td aku bangun awl.. ye k bngun awl pg td ?
hehee.. mata ouh mata, dah ta tahan giler kowt na terpejam.
arghhh ! nikmat nyaa dapat kati, tilam, bantal dn selimut.
lebih-2 lg dlm keadaan skrg, hujn lebat kt luar..
fuhh ! comfrem au td berdengkur jap lg nie.. : )
well ~ ! apa pun aku doa kn moga esk segala nya
berjalan lancar. esk pagi aku dah nak gerak balek kuantan,
urm bus pukul 11:00am pg esok. ouh ~! wase acm malas 
jerk nak balek kuantan. na stay kt umah bole ta ? bole ta ?
wahhhh.. ~! aku ta puas lagi nak melepas rendu dendam bagai 
kat family, aku xpuas lagi nak layan adek-2 maen games,
aku xpuas lagi nak berlumba dgn si basikal fixie tue. :/
ouh.. t'lalu banyak benda lagi yg aku ta sempat uat kowt..
cepat nyer masa berlalu kn ? padahal aku wase acm baru smlam
sampai kat kg. sedar-2 esk pg dah kena gerak balek kuantan
semula.. alamakkk ! nnt aku akn rendu kat mak, ayah dn adek-2..
hukhukhuk ! aku akn rendu masakan mak, rendu nak gado-2
dgn adek-2, rendu nak uat semua benda dgn dyowng dn aku
akn rendu si katil, tilam, bantal dn selimut aku.. hukhukhukk ~!
urm.. tapi apa pun aku akn kuat kn semangat. aku pergi demi
segulung diploma dan aku akn pasti akn yg aku berjaya m'perolehinya 
utk mak, ayah dn adek-2 aku ! yes ! aku akn lakukan demi mereka
yg aku sayang ! aku akn uat dyowng banda dgn aku !!!
arghhh.. mata aku pun dah semakin kecik nie, pedih dn ta
larat nak bkak dah nie.. so pape pun aku cabut dulu ea. eh-2 sblum 
tue aku m'harapkan hari esk yg lebih baek dari dari nie dn hari-2
yg sebelum nie.. i luv my family !!!


Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

0 Pengkritik: