24 Disember 2011

- mereka buatku bahagia -

Ya Allah aku bersyukur padaMu,
rezeki yang family aku dapat datang mencurah-2,
kegembiraan kami tiada banding nya,
kebahagiaan kami tidak terkira,
namun kami tetap mengingatiMu...
sesungguhnya aku bersyukur kerna Engkau 
memberi peluang agar aku terus dapat merasai
nikmat kebahagiaan di sisi keluarga yang aku sayangi.
hari nie aku bagahia sangat sbb adik-2 aku jd bdak 
yang baek, xde gado-2, xde nakal-2 dan xder degil-2.
huhuuuu.. ! bah kan dyowng uat aku tergelak sepanjang
hari dgn lawak yg tah apa-2 dan pelbagai cerita yg
m;cuit ati aku. urm.. masa aku dgn dyowng jst sesingkat 
cuma so aku cuba tuh menghargai masa-2 tersebut. aku harap
sngat aku berjaya jadi kaka yang terbaek uat dyowng. apatah 
lagi jst aku laa satu-2 nya kaka yg dyowng ada. aku harap sangat
aku dapat jd kaka yg bole ada di sisi dyowng saat suka dan duka..
urmmm... masa berlalu sangat cepat, sepantas kilat aku bagaikan
hanyut dgn kebahagiaan di sisi owg-2 yg aku sayangi.. sesungguhnya 
saat aku akn berjauhan dgn dyowng, pasti aku akn merasai kesedihan
yang teramat. apatah lagi masa utk kami sekeluarga berkumpul amat laa 
payah... aku sayang family aku ! aku syg adik-2 aku ! aku syg dyowng !!!

Previous Post
Next Post

post written by:

0 Pengkritik: