29 Disember 2011

- wing + gedix -








wing ! wing ! wing !
heheee akhir nya aku dpt mam wing : )
yummm ! yumm ! yumm ! : )
eh-2 kowng na taw ta td kn dak2 umh aku 
uat sengal auw. ada ke ptt dyowng duk 
m'gedix kt dpn lappy smbil mkn dgn gelojoh dn
pelahap nyer.. hahahaaa alaa gedix-2 dyowng pun 
aku tumpang laa ugk sekaki.. hehehee
aku dgn si kepak aym mmg ta dpt di pisah kn.
so tatkala tgh mengedix pun si wing tuh tetap
di tangan aku.. heheheee apa pun aku enjoy mlm nie
di sisi kwn-2 aku smbil txt si dya : )
heheheeeee !
awk ! awk ! even owg happy plus m'gedix-2 dgn kwn-2
owg, tapi owg tetap ingt kn awk auw. awk ta pernah
luput dari ingtan owg so ta payah na jelous sngt laa
tgok kehappyan owg dgn dak-2 umh auw. : )

# saia tetap ingat awak laaa sengal #

Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

0 Pengkritik: