03 Januari 2012

- gado-2 di muka buku -

salam...
niat di hati toun 2012 aku na bkak lembaran baru. nak mula kn hidup baru dgn insn yang aku sayang tapi ta sangka plak ada ugk manusia yang ta senang melihat kebahagiaan owg laen kan. urmm. ta sangka plak tadi pepagi buta aku dah gado-2 kat fb. heheheee ops ! tapi bkn aku yg mula kn pergaduhan tuh ukeh. semua nya berpunca dari sowng kwn aku. kwn ke acm tuh ? perhhh ! sapa ta mawah siot kalau dah di tuduh uat samtenk yg memang kita ta uat kn. dah tuh guna plak bahasa yang langsung ta mencermin kan budu bahasa budaya kita. yeyeeeh ! andai beto skli pun aku bersalah laa kn ta bole ke na tegor elok-2 beb ? fuh ! tersentak i nyah bila baca inbox dya td. mmg angin satu badan laaa kn.. so apa lagi ? heheee aku serang balek. well ! mmg dgn semangat yang t'kobar-2 laaaa heheee sbb aku tahu yang aku mmg ta salah : ) so gado punya gado last-2 dya mintak maaf sbb salah fhm. tapi dya ckp semua msg-2 tuh ukn dya yg antar sebalik nya kwn dya ? hah ? kwn dya ? haha ! ingt aku nie dak kecik ke yg sng tuk pecaya cakap putar belit serupa keling dya tuh kn kwn. welll ! tuk tahun nie dya laaa musuh frst aku kowt. heheeheee ! atototooo apa laaa aku nie kn awal-2 toun dah ada musuh.. ! ish ! ish ! tapi apa pun aku bersyukur sbb si dya pecaya yang aku ta bersalah ! aku di pihak yang benar ! heheheee.. awak-2 thnks auw coz pecaya kn owg ! lebiu beb !


! LEBIU BEB !
Previous Post
Next Post

post written by:

0 Pengkritik: