04 Januari 2012

- gayut-2 -

ok skrg tyme tuk gayut-2 dgn buah aty..
heheee untung laaa akn coz aku dah ada buah aty ? buah aty k ?
mesti laa beb sbb aku sayang beliau tahap tenuk bakar kaw-2 punya.
tiap mlm sblum tdow mmg sah-2 aku kna dgr suara beliau dulu
tiap pagi bngun tdow comfrem-2 txt dri beliau yg frst masuk kt fon aku...
heheee.. base laaa kami tgh bahagia knnn so doa kn kebahagiaan kami ukeh !
urm... malas mie isu kami masik berkisar benda yg sama... tentang aku, beliau dn dya..
arghhh ! smpai bila ea agak nya semua nyer na berakhir ? 
aku nak miliki dya sowng-2 jerk !
aku nak dya jd hak mutlak aku !
susah sngt ke ? rumit sngt ke ?
aku ta na berkongsi kasih ! aku ta na ! ! !
skrg aku jst harap dapa miliki kasih dn syg beliau
dgn sepenuh hati ! aku na dya tahu yang aku syg dya.
aku ta nak berkongsi kaseh sbb perkongsian itu menyakitkan..
tapi apa pun aku tahu yg aku harus mengalah. urm.. aku laaa seten
di antara mereka berdua kowt sebenarnya. heheee :/


Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

0 Pengkritik: