25 Januari 2012

- kepenatan -

yes-2 aku kepenatan ! huhuuu ! tah apew mimpi laa ea sampaikan rajin sangat aku pergi melepak at butik tuh.. huhuuu.. sbnar nyer aku kebosanan at rumah neh.. then aku ingt kak long sowng-2 jerk, tapi ta sangka plak sampai-2 at sna ada sowng pekerja baru.. sekali tgok acm bole masuk kepala dan alhamdunillah bla lama-2 aku lepak at situ kami bole masuk. yeyeehh ! aku dapat sowng kwn baru. hehee.. urm.. ari neh aku belajar cara nak jahit manik labuci kat butik.. perhhh ! niat di hati, dtg butik sekadar nak lepak-2 tapi ta sangka plak ea ada keje yang menanti. urm.. ari neh aku happy di sisi kwn-2 dan si dya tersayang.

*************************************************************
awk-2...
sorry tau sekiranya utk hari neh owg ada uat salah t'kasar bhasa nan awk. owg na mintak maaf sbb sepanjang owg at butik td owg lambat reply txt awk. owg tahu awk t'tunggu-2 txt dari owg kn. huhuu ! sorry syg. syg, awk tahu ta owg isau kn awk, owg isaukan kesihatan awk tuh. sejak dua tiga hari neh awk eselalu mengadu saket pinggang dan saket kepala kn ? owg nak sangat awk pergi hospital dan cheak, tapi owg jauh so ta mampu utk uat semua tuh. owg harap awk tahu b'tapa isau nya owg at awk. aty neh kekadang terasa nak jerit kuat-2. nak jerk paksa awk pergi ospital tapi owg tahu awk ta mungkin akn pergi kn.. ish ! awk beto-2 degil laa monyet. huhuuu... owg harap awk dapat tahan kesakitan tuh syg, ubt jgn lupa mkn auw syg, dan yang paling penting owg harap awk cepat sembuh. owg ta sanggup na tgok awk saket acm neh. owg turut merasai derita yang awk alami. syg, owg harap awk tabah dalam lalui semua yang mendatang. owg na awk tahu yang owg sentiasa di sisi awk saat susah dan senang taw.. lebiu more n more mucux !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan