26 Januari 2012

- mata lebam -

mowink ! wink ! wink !
ops da pagi ea ? huhuuu nampak nyer mlm td sekali lg aku ta tdow utk sepnjng mlm. fuhh ! dirasa kn suatu mlm yg panjng der. kebosanan melanda diri kowt, da maty kutu aku duk tunggu hari menjelang pagi... hahaaaa... mata-2 npew laaa ko kmbali uat hal ea.. adus, mlm yg brpnjngan tuh hnya ditemani nan pixca-2 si dear dan lagu-2 kami. penat aku melayan lagu, bole plak gatal-2 tngn edit pixca tapi edit onyer edit mlm msih lagi belum b'laku... so tunggu pnyer tungu hingga laaa selepas subuh td. mata neh sedikit mengantuk.. sempai laa ugk aku t'lelap utk seketika tapi bingkas bangun disbb kn mimpi kaarut tetibe muncul... subahanallah ! bnyak beto laaa kereah pagi neh ea... urm... aku harap sangat hari neh berjalan dgn lancar. moga segalanya dlm keadaan baek dan teratur.
Ya Allah, aku memohon agar Engkau permudahkan segala urusan aku untuk hari ini dan hari-2 seterusnya. aku meninta moga engkau kekalkan perhubungan kami dan eratkan rasa kasih diantara kami. aku meminta agar segalanya berjalan lancar utk hari ini dibawah rahmatmu. moga rezki kami melimpah ya Allah. moga segala urusan dapat dilakukan dgn baek dan semoga engkau tenangkan hati kami agar segalanya kembali aman. Ya Allah engkau berikanlah kesihatan yang b'panjangan utk aku, keluargaku dan dya yang aku sayangi. sesungguhnya hati ini ta sanggup utk melihat owg yang aku sayangi menanggung derita kesakitan. moga Engkau hilangkan rasa saket yang bermukin pada owg--2 yg aku sayangi. amin...





Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

0 Pengkritik: