24 Januari 2012

- mood mati katak -

mood ! ouh mood ! wahai cik mood mana laa ko ilang ea ? blurr jap kepala hotak aku neh tyme tgah tade mood. urm.. mood ouh mood ! ta pyh na maen sorok-2 nan aku laa sbb aku tgh ta larat neh.. ikut kan aty aku na tidow puas-2. sampai ta terbangun bole ?? heheee.. tapi cik mata plak ta na t'pejam. adus ! masalah ! masalah ! humm.. utk ary neh aku just duk dpn lappy sambil mgadap pixca-2 si dear. perhhh bapak rendu beb ! da laa duk dgr lagi yg si dear bagi at aku so b'tambah-2 laa rendu plus sayu di hati neh. hukhukhukkk... awk-2, apa laa yg awk da uat ea sampai saia jd gilerk acm neh.. hehee ! apew yg saia uat mesti akn ingt at awk, apew yg saia mam mesti akn tringt kn awk. heheee.. awk-2 saia syunk awk. saia bahagia di sisi awk dan saia harap agar kebahagiaan tuh brkekalan syg.
awk..
tahu ta mlm tadi saia ta dapat tidow.. saia wase acm suatu malam yg b'panjangan mlm tadi. bila saia tgok jam acm lmbat sangat masa b'lalu. tbila saia toleh kiri, awk ta da, saia toleh kanan, awk ta da. arghh ! sayu nya aty neh. saia buntu ta tahu na uat apew so saia on lappy then tgok pixca kita sambil layan lagu sampai laa t'tidow. huhuuu.. syg-2 saia sayang awk. awk syg saia ta ? saia rendu awk. awk rendu saia ta ? saia perlukan awk. tapi awk perlukan saia ta ea ? ilebuidady !




Previous Post
Next Post

post written by:

0 Pengkritik: