21 Januari 2012

- penang -

salam kowang.... :)
utk stkat neh mood aku tgh happy sbb akhir nyer dpt ugk jumpa buah aty... lalalaaaa. jumpa laa sngt kn smpai ta trupdate enty utk semalam.. heheee.. apa pun aku enjoy di bumi penang. urm-2.. utk setakat hari neh aku still lagi mampu bertahan dgn peubahan cuaca at sni even sedikit kepanasan.. well base laaa,m pe3nang ke terbentuk dek sebuah pulau so cuaca pun myb ikut darjah calcias pulau laa kowt.. sepnjng ketibaan aku kt sini cuaca panas dn redup jerk.. tanda-2 utk hujn lebt tuh ada tp ta ugk t'hujan-2... hahaaa aptb kn ! :)
ok laaaa, tanggal 19hbjam 8:00pm bru neh aku gerak dari kuantan kn, so dlm kebadgetan aku mybe laa sampai area pukul 5am plus 6am lkebih-2 laa kowt tapi ta sangka plak bapak cepat gile bus si durian burung tuh sampai beb... pape pun thanks utk my sayang coz sepnjng p'jlnan txt dan call si dear temani aku sehingga t'jejeknye kaki ney at b'worth. heheee.. syg-2, awk rela b'sengkang mata demi owv ea ? thnks syg. lebiu ketat-2... lalalaaaa :)

Previous Post
Next Post

post written by:

0 Pengkritik: