11 Januari 2012

- tenk mom ! ilebiu -

assalamualaikum...
alhamdunillah demam aku bertambah baek. flu pun da agak ok tapi batuk-2 makin teruk plak nampak gayanya. urm.. ta pe laaa, apa pun berlaku aku bersyukur kerana masih dipanjangkan umur agar terus bernafas di atas muka bumi yang fana neh. ary ney keje aku kat umah jst tidow, tidow dan tidow. heheee untung laa aku ada sowng mak yang memahami kan ? mak tahu ank pempuan dya neh ta wape sehad so ta de laa mak nak meleter kn sbb aku uat keje yang langsung ta mendatangkan faedah tuh. lalalalaaaa aku neh tidow siang dah acm na berjaga malam plak. heheee tgok laa mlm neh comfrem aku jd burung hantu punye laaa.. urm.. siang tadi cuaca sejek gilerk kowt. dgn suasana redup, angin plak bertiup kencang, ditambah plak pokok-2 kat sekeliling, perhhh ! mmg syok laa aku tdow kn sampaikan si dya plak merasa terabai. heheee alaaa lagipun ugk slalu aku uat perangai acm ney. apa pun aku happy sngt ari neh sbb dapat makan lauk petola kesukaan aku. yum ! yum ! dlm saked-2 aku bole tambah nasi auw gara-2 masakan mak kesayangan aku. heheee mak ouh mak ! tenk auw sbb sudi masakkan utk anakmu yg tegah saked neh : )

*****************************************************************
*****************************************************************

Previous Post
Next Post

post written by:

0 Pengkritik: