02 Januari 2012

- bazir masa makan masa -

aktiviti aku tuk pagi td sedikit membosan kan. apa ke tidak nya sampai kecerah duk maen game my shop. heheheheee.. tapi apun pun ta kisah laa kn sbb apa yg aku uat ta menyusah kn owg laen termasuk si dya yg aku sayang..  ok ! ok ! kalau pagi tadi aku uat somtenk yg membuang masa, so skrg aku nak uat sesuatu yang memakan masa plak. apa lagi jom laa tlng aku kemas rumah, kepas bilik, kemas dapur, basuh baju, basuh toilet, basuh moto, sapu laman depan dan masak... ops ! rajin pulak aku nie kn ? alaaa base laaa tyme-2 bosan nie laaa keje aku. dari duk bertenggek dpn lappy better aku uat sometenk yg mendatang kn hasil skit kn.. sekurng-2 nye dapat laa uak aku cari keselesaan kat dlm umah nie.


# apa pun yg aku uat aku tetp ingt kt beliau #

Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

0 Pengkritik: