25 Februari 2012

- dlm keras ada kelembutan -

alhamdunillah aku happy hari nie sbb dapat luangkan masa kuar jejaan dgn adek kesayangan. tapi dalam rasa gembira hati nie tetap bersedih.

kenapa ? hurm... sbb teringatkan org yang aku sayangi. tiap detik, tiap saat, tiap minit, tiap jam dan tiap hari aku tak pernah lupakan dye. bahkan ingatan aku terhadap dya makin kuat dan utuh terukir di hati nie. aku rendukan dya. aku rendukan gelaktawa dya. sumpah aku rendu kan dya. kenapa aku selemah nie ? aku try untuk lupakan dya tapi aku gagal ! air mata aku jatuh lagi kerana dya. aku penat dgn semua nie. aku letih dgn permaenan hidup nie. kenapa mesti aku yang merasai keperitan nie? kenapa aku ? aku terlalu bodoh dalam dunia kehidupan ! aku terlalu bodoh sbb percayakan kehidupan ! aku benci dgn semua nie. ! aku benci air mata kenapa mesti mengalir lagi ?

awak...
seandainya awk sudi dgr, saia nak sngat luahkan semua nie kat awk. saia dah penat dgn permaenan hidup nie. saia dah ta mampu awk. ples laa jgn hukum saia mcm nie. apa yang dah saia lakukan sbnar nyer sampai awk buang saia jauh dari idup awk ? kenapa awk buat mcm nie kat saia ? apa salah saia ? kenapa awk dah banyak berubah ? mana janji yang pernah awk lafazkan dulu ? awak, ingat tak yang awak dedikasikan lagu ungu- selamanya kat saia ? sampai skrg saia dgr lagu tue dan tiap kali dgr mesti saia nangis. saia dah xkuat dgn semua nie. awk, selama nie saia bertahan, saia bersabar sbb saia sygkan awk, saia ta sanggup kehilangan awk. saia ta mampu idup tanpa awk. kekadang saia terfikir sampai bile semua nie akn acm nie ? saia takot kehilangan awk. sumpah saia sayangkan awk sepenuh aty saia.. saia terima semua tindakkan awk sbb saia tahu hak dan batasan saia. awk, tahu xmcm mna seksa nye jiwa saia tiap kali rendukan awk ? saia singkap satu demi satu pixca kita bersama, bertambah pilu hati nie. air mata saia laju mengalir bila teringatkan awk. kekadang saia terjaga waktu tidow dan nangis sbb saia mimpikan awk. saia mimpi awk take care saia masa saia perlukan awk. kan best kalau apa yang saia mimpikan tue adalah sebuah kenyataan. tapi mana mungkin semua tuh berlakukan... hurm... awk, seandainya awk mendengar saia nak awk tahu saat nie sekali lagi saia rendukan awk. saat nie sekali lagi keegoan saia runtuh demi awk. saia sygkan awk, saia rendukan awk, saia perlukan awk dan saia nak awk sentiasa disisi saat suka mahupun duka. awk, seandainya awk dgr semua nie, saia nak awk tahu yang mengenali awk saat terindah buat saia dan bertemu dgn awk saat yang paling mahal dlm hidup saia. saia bersyukur dgn kebahagiaan yang pernah kita kecapi even jst bertahan sebulan, sbb semua tue mengajar saia erti hidup. saia tahu, selama nie awak banyak bersabar dgn sikap saia yang kasar nie kan ? awk, saia tahu yang saianie kasar tap apa saia nak uat sbb inilah saia.. tapi biar apa pun saia tetap sayangkan awak. sayang saia pada awk tak pernah pudar bahkan makin bertambah. moga esok lebih baek dari hari nie syg.. mmy syg ddy. lebiu more n more syg... mis s u a lot ddy :)



Previous Post
Next Post

post written by:

0 Pengkritik: