28 Februari 2012

- ouh bulan -

selamat malam korang...
mlm nie sekali lagi jejari aku menari di keyboard. tarian xde laa selincah anda, gerak lentok xder laa selentok anda, tapi semua nie cukup sekadar untuk kepuasan hati sendiri. 

bulan..
sampaikan salam rendu aku buat dya.
katakan padanya yang aku sedang merendui
aku rendukan gelak tawa dya
aku rendukan dya yang dulu
bulan..
khabarkan pada dya 
aku mendoakan kesembuhan dya
hati nie keisauan tatkala dya kesakitan
jiwa nie gelisah memikirkan kesihatan dya
bulan...
katakan pada dya berbahagialah selalu
aku mendoakan kegembiraan untuk dya
aku mahukan senyum tawa dya
biarpun semua tue bukan untukku
bulan.. 
bantui aku untuk menjaga dya
jagai keselamatan dya untukku
sesungguhnya aku menyayangi dya
jgn sakit hati dan jiwa dya...


take note : ishh ! entah apa yang aku merapu ea ? heheee ! sbnarnyer tadi aku memandang bulan. hurmm.. lawa laa plak si bulan malam nie, cahaya bulan terang jerk. bulan tue acm dekat jerk dgn aku even sbnar nyer jauh... so nak dijadikan cerita aku pun merintihlaa sambil memandang bulan.. harap bulan mendengar rintihan aku dan sampaikan pada si dya yang aku sayangi... nyte blan ! nyte syg ! 


Previous Post
Next Post

post written by:

0 Pengkritik: