06 Februari 2012

- saia rendu awk -

awak..
entry neh saia tuju khas utk awk. urm.. saia ta pasti sama ada awk akn terjah atau pun ta belog saia. apa pun saia na awk tahu isi hati saia. awk, sejak kebelakangan ney awk acm laen sangat. kenapa ea awk ? saia ada uat salah ke ? urm.. hari-2 saia sepi tanpa senyuman awak, saia rendu gelak tawa awk, saia rendu suara manja awk.. saia rendu kan semua tuh.. awak tahu taa, ada kalaa saia menangis dlm tdow sbb t'mimpikan awk. kalau laa bole saia na terbang ke sana. saia na ada di sisi awk.. urm.. awk maaf andai nya sepanjang kita kenal dan b'sama saia ada guriskan aty awk, saia ada kecik kan aty awk dan pape jerk laaa... saia na awk tahu, walau seberat mna pun brop awk, saia na tanggung b'sama awk. bole ta ? saia ta sanggup tgok awk acm neh ! saia sedis sngt awk tahu ta ! mmg tiap ary awk txt saia, tapi txt awk thu bagaikan tiada jiwa langsung ! saia t'rasa bagaikan awk txt jst utk ambek aty saia. awk, saia ta paksa pun awk utk txt saia. saia faham keadaan awk. tapi saia ta sanggup lagi na tahan dgn semua neh. awk tahu taa acm mne saked nya aty neh tgok keadaan awak sekarang ! urmmm... Ya Allah npew Engkau duga aku dgn sedemikian rupa ? npew kau datangkan dugaan yg t'lalu berat utk aku tanggng ? aku letih dgn semua neh Ya Allah ! aku da ta larat laaa.. hampir tiap ary aku mengharapkan dya kembali m'jd owg yg aku knl suatu masa dulu. aku rendu kan dya ! aku rendukan gelak tawa dya ! pless laaa jgn Engkau jauhkan aku dari Dya ! aku ta sanggup idup tanpa dya. suatu ketika dulu t'lalu Engkau bkak kan aty aku utk menerima seseorang. tapi kenapa setelah aku terima dya Engkau dugakan aku dgn semua neh ? Ya Allah, seandainya dya milik aku, engkau dekatkan aku dgn dya namun seandainya dya bkn milikku, aku try utk terima ketentuanMu. biarpun dibibir aku pasrah namau dlm hatiku hanya Engkau yang ketahui. sesungguhnya aku telah menyerahkan seluruh rasa cinta dan sayang au pada dya. mungkin aku terlalu bodoh kerna menyayangi seowg insan dan menjd kan nya cinta t'larang. namun ini lah hakikat yg harus aku terima. ! aku menyayanginya dgn sepenuh aty ! mumy rendu dady yg dulu. lebiu more n more ddy !



Previous Post
Next Post

post written by:

0 Pengkritik: