29 Mac 2012

# SOUL EMPTY

- jika rendukan seseorang -

ASSALAMUALAIKUM

hai-2 dan bye-2 cemua ! kowng apew khabar ea ? sihat ? good !
ok-2 untuk entry nie aku na share somthing berkenaan " rendu ".
apa itu rendu ? kenapa merendu ? bla bla blaaa...
meh baca post kat bawah nie

JIKA RENDUKAN SESEORANG, PEJAMLAH MATA DAN UCAPKANLAH

" Ya Allah Aku rendukannya keranaMu Ya Allah,
Jauhkanlah daku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadaMu.
Aku semakin mengerti, " JARAK " ini bukan untuk menghukumku..
tetapi " JARAK " ini untuk MENJAGA aku dan dya.. "

- dgn JARAK ini aku dan dya berjanji untuk BERUBAH menjadi yang lebih baik

- dgn JARAK ini aku dan dya berjanji untuk MEMPERBAiKI cinta kepada Ilahi

- dgn JARAK ini aku dan dya berjanji untuk MENDALAMI Islam hingga ke akar umbi..

- dan dgn JARAK ini jua aku dan dya yakin andai tiba saatnya nanti, aku dan dya akan LEBIH BERSEDIA untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai..



p/s : Terima kasih Ya Allah kerana memberi PELUANG kepadaku melalui jalanMu ini...terima kasih kerana memberikan JARAK itu kepada aku dan dya..

1 ulasan:

  1. btul tu.. kami bukn jer lain negeri, tp lain benua juga.. :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...