05 Mac 2012

- jiwa kacaw -

assalamualaikum....

alhamdunillah ptg tadi segalanya berjalan dengan selamat dan lancar. kini aku telah selamat berada di sarama ABM. suasana kat sini xseperti yang aku bayangkan. tapi aku bersyukur sbb rakan sebilik aku semuanya ramah dan mesra. hurmmm... suasana asrama kat sini mengingatkan aku zaman persekolahan.
huhuuuu.... serius suasana mmg seperti aku di alam persekolahan. 

namun dalam pada aku happy tetap tetap terselit rasa sedih. hari aku dirundum bilu tatkala aku merelakan diri membukak wall dya. serius ! aku sedih gilerr.. hurmm... aku syg dya tapi kenapa dya uat aku mcm nie ? aku rendu dya tapi kenapa dya langsung xcontct aku ? pilu nya aty aku bile teringatkan dya !
aku benci dgn semua nie ! aku benci air mata nie !


take note : hai ! hai ! sory laa entah ape yg aku taip-2 kat ats tue ea ? aty aku tgh kusut, jiwa aku tgh blurr ! hurmmm ! lingkup semua tue



Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

0 Pengkritik: