04 Mac 2012

- kuikuikuiii -

assalamualaikum

lewat pagi nie sekali lagi jejari aku bertinta di atas keyboard lappy.
untuk pagi nie hati aku sedang berbunga bahagia.
welll ! biar pun semua tuh satu drama tapi ternyata drma yang
kami paparkan membuatkan aku happy.
hurmmm... dlm erti kata laen myb dya pun happy laa kowt.
kuikuikuiiii ! sengal ! sengal ! dn sengal !
alhamdunillah utk hari nie aku happy bersama kwn.
dia banyak uat aku ketawa sampaikan aku terlupa seketika
masalah yang melanda diri..
heheeheee ! thnks kawan coz uat aku happy !

ok-2 nak dijadikan howt story laa kn,
tadi dia mengadu laa kat aku pasal line broadband yang tengah
kelembapan neh. then aku pun try laa, konon na sbr kn dya.
so aku tanya laa dya tgh uat ape. dan ini jwpan yang dya bagi

" heheheee... eeeeeeeeee..geramnya! npe la awk jouh sngt yunkx?
tdy sye kt branda umh, tngk pmndngn mlm, ad bintng, 
nmpk klcc skali..sy bygkn klcc tu kte bdua..bkpit 24jm..
klu la awk dkt, kn bgoz... huhuhuu "

ops ! aku sedikit terkejut dgn kata-2 dya. tapi apa pun semua tuh
mampu uat aku tergelak then aku pun reply laa

" da awk tue yg halau saia.awk ckp dah xnk lagi tgok saia kn-2 ?
sedih aty ney tau x bila awk ckp acm gtue. xpew laa biar saia lari bawak diri.
saia nk balek umh mak saia, xmoh dah duduk umh mak awk "

hahahaaa ! penuh berdrama kn-2 ?
then dya pun reply laaa

" smpy hti awk ckp sy yg hlau awk?
xtdtik dihati ni nk halau awk tau x? 
sy syg awk,sy xsnggop nk wt
cmtu kt awk..huhuhuuhuuu u..emo jap ;-( "

kuikuikuii.. penuh perasaan kan ?
serius ada sedikit rasa terharu kat dlm hati aku.
tapi mana mungkin semua neh jadi kenyataan kan, sbb kami ney
sekadar maen-2 jerp. base laaa merapu merepek meraban :)
tadi dya sanggup uat krdt advance dan tebus mata ganjaran semata-2
nak msg dgn aku. huhuuu.. terharu giler kowt .
insiden yang aku paling xbole blaaa, tadi tgah-2 msg tetiber dya bagitahu

" nie ngh tngk tv..tngk yusry n lisa bsnding..
tbyng2 gak cmne la klu kte bsnding..cmne ea? :p "

hahahahaaa ! serius aku nak tergelak. sengal pnyer bdak laa dya tuh.
ada plak kami bersanding ea ? kuikuikuiii....
dya ada ckp nnt bla kami bersanding dya nak aku yang pilihkan tema.
hehee.. mcm real plakkn yang kami akn bersatu. yeyeehh ! dlm mimpi je laa kowt.

hurm... tapi dlm happy kami bermsg ada ugk kesedihannya..
hurmmm.. tadi dya ada mengadu xberapa sehad. myb keracunam mknan kowt. 
sedih plak aku dgr dya mengadu saked perot tadi. xde ape yg mampu aku tlg
utk sembuhkn dya, just mampu berdoa dan surh dya mkn ubt. aty neh ada laa
terdetik sedikit kerisauan tapi xmampu nak berbuat apa-2.. sorry awk :/
tadi dya ada ckp

" sy nk awk.. sy prlukn awk..huhu..
nk manje ngn awk time sakit ni.. sdeyh nye sbb kte jouh "

ish ! ish ! sedih plak aku dgr dya merengek acm tuh.. rasa mcm nak terbang jerk
pergi KL dan jaga dya.. hehehee (over giler kn !)

" ne de jouh.. owg dlm aty awk kowt. ce tgok ade ke x "

tuh laa yg aku reply sambil melayan si bdak saked tuh. heheee

" nk kne bdah dlu la..hehehee.. pndai je kn awk nk wt sye tsnyum?
syg awk !maceh yunkx.. :-* "

wakakakakaaa ! tuh ayt kat ats dya bg kat aku.. haha !
serius aku tergelak besar tyme baca msg tue.. mmg beto-2 tingtong laa bdak neh !
kaw-2 pnyer drama yang kami uat...
merapu sampai naek kutu kat kepala !


take note : thanks kwn coz dak uat aku happy utk hari nie ! msg dgn ko mmg uat aku tergelak habas kat dpn fon.. heheheee ! ko mmg sorng kwn yg gilerr ! ko mampu uat aku ketawa even dalam kesedihan. apa pun ka tetap kwn aku. biar pun kita baru berkwn tapi keserasian dgn ko membuatkan aku selesa. wase dah acm lama plak kita berkawan.. ! cyunk ka kwn !








Previous Post
Next Post

post written by:

0 Pengkritik: