23 Mac 2012

# SOUL EMPTY

- pesanan buat diri -

hidup ini susah kita nak DUGA
kala kita rasa DEKAT dengan SESEORANG
tapi sebenarnya JAUH
walau kita dapat GENGGAM tangan dia
belum tentu HATI dia kita dapat SELAMI
mungkin kita boleh buat dia KETAWA tapi
kita tidak tahu apa makna SENYUMANnya
bila dia MENANGIS, kita sangka dapat MEMUJUKnya
padahal KEHADIRAN kita LANGSUNG tak disenangi
rencah dunia tidak kita ketahui KAWAN dan LAWAN
sampai masa saat kita TERSUNGKUR adakah tangan
DIHULURkan atau kita DITINGGALkan...

kerana dia aku bahagia
kerana dia aku gembira
kerana dia aku senyum
kerana dia aku kenal
dan kerana dia
aku cinta rendu dan sayang
kerana dia adalah segalanya
yang kudambakan
kerana dia yang kupanggil
SAYANG

aku akan berpesan pada hati
untuk tidak terlalu dalam menyintai kamu
untuk tidak terlalu berharap kepadamu
kerana aku takut jika suatu hari nanti
kamu tiada di sisiku lagi
pasti akan aku rasai
akan kehilangan, derita dan keecewaan




2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...