12 Mac 2012

- saia takut kehilangan awak -

assalamualaikum....

untuk malam nie aku dedikasikan entry nie buat seorang insan yang aku sayangi. even antara kami baru jerk kenal tapi aku mula meyayangi dya. semakin hari hidup aku semakin ceria. kehadiran dya benar-2 membuatkan aku gembira. bersama dengannya, aku mampu melupakan sejenak kisah duka aku. sesungguhnya hati ini mulai terpaut akn dya namun hati kecik aku try untuk menidak segala hakikat itu. biarpun segala tindak tanduk aku memperjelaskan segalanya namun hati kecik aku cuba untuk menafikan segalanya. tapi... aku gagal lantaran hati ini semakin menyayanginya.

awak...
untuk malam nie saia dedikasikan semua nie untuk awak. untuk malam nie, entah kenapa hati saia hiba. hurmmm... kenapa mesti derita menyapa tatkala bahagia menyusuri hidup saia ? awak, saia penat dengan semua nie. saat nie saia takut dan teramat takut. serius saia ta na kehilangan awak. hukhukhukkk.. kenapa untuk malam nie kita diuji dgn semua nie ? hati saia penat untuk menangis, jiwa saia letih untuk terus merintih tapi saia tak terdaya untuk melakukan apa yang perlu. saat nie saia takut akan kehilangan awak.

"awk,mlm nie bgi mse tok sye tnangkn fikirn ea??sye nk bersendirian jap..hurmm"

fon saia berbunyik tanda msg dari awak sampai. hati nie berbunga menantinya. namun hancurnya hati nie tatkala apa yang saia harapkan tak seindah kenyataan yang harus saia terima. awak, untuk mlm nie air mata saia jatuh disbbkan awak. saia takut kehilangan awak sbb saia mulai syg awk. hukhukhukkk... saia buntu, pless awak ! saia perlukan awak saat nie ! saia na pinjam bahu awak ! saia na face to face dgn awak. saia benci dgn semua nie. kenapa mesti ada rahsia diantara kita ? kenapa mesti hati saia disakiti saat nie ? apa salah saia ? apa yang dah saia uat kat awak ? hurmmm... awak, saat nie saia down ! saia semakin takot dgn semua kenyataan hidup ! saia takut untuk hadapi hari esok. pless awak, jgn kecewa kan hati nie saat saia idamkan secebis kebahagiaan. 

awak,
saia penat sangat untuk hari nie. mata saia pun dah ngatok nie so bole tak saia tidur dulu ? saia harap esok bila bangun dari tidup semuanya kembali normal. saia harap kita kembali mcm biasa taw. awak, saia dah mula syg awak. saia na kita utuh bersama bole ta ? saia tak na laa gaduh-2 sbb nanti saia yang akn tersiksa. saia ta na awak sedih ataupun susah hati. kalau bole saia ta na awak rasai kesakitan. awak, saia tidur dulu ea. mata nie dah bengkak sangat, dah ta larat nak bukak nie. urm.. nyte awak, saia syg awak !




Previous Post
Next Post

post written by:

0 Pengkritik: