11 Mac 2012

- teman tapi mesra -

assalamualaikum... !

untuk malam beranjak ke pagi hari nie, aku bersyukur ke hadrat Ilahir kerna hatiku tersenyum riang ria. sesungguhnya hati aku sedang berbungga bagai. huhuhuuuu.. mybe ada betolnya kata owg tua-2 kan, patah tumbuh hilang berganti. tapi untuk tumbuh something yang baru bukan sesenang melepaskan sesuatu yang lama. apa pun aku berusaha untuk melupakan kenangan lalu. biar laa semuanya yang lalu tersimpan erat dalam lipatan sejarah hidup aku. aku mendoakan kebahagiaan buat dya. sesungguhnya hatiku gembira melihat dya bahagia.

untuk hari nie, aku happy sbb dpt contact dgn 'my usben' aku. huhuhuuu ! untuk hari nie kisah drama kaseh yang kami lakonkan selama ini ternyata realiti hidup. fuhh ! siapa sangka surau senda yang dya pernah ungkapkan rupanya sesuatu yang datang dari hati keciknya. Ya Allah, aku bersyukur padamu kerna dya menyayangiku. aku bersyukur kerna dya begitu take care dan caring terhadap aku. biar pun terkadang kala kenangan lama menghantui aku, namun aku berusaha untuk melupakan semua tue. Ya Allah, aku berusaha untuk membuka pintu hati buat dya. mungkinkah dya yang terbaek untukku berbanding yang sebelum ini ? aku memohon pertunjuk dariMu Ya Rabbi. aku mengharapkan secebis kebahagiaan dan aku mengharapkan sedikit kegembiraan. aku berharap dya yang terbaek untukku. 


 "awk, jgn bgi sspe amex awk dri sye ye? awk jngn g kt org laen ea?
awk milik sye...muktamad! "

" awk jdi kn idop sye nie brmakne,ceria n eppy..
maceh ye yunnxx? awk la yg mnrangi hari2 sye..
sye xnk khilangan awk... sye syg awk sngt2 ! "

" yunx..rindu awk! nk jmpe la..huhuhuu..
sye tramat rindu kt awk nieyh .. 
sye syg awk spnoh hti sye nie.."


take note : kami xpernah declare pape, tapi pe'el gilerk-2 kami yang suka merapu merepak meraban telah membuatkan semua jenis panggilan terkeluar. heheheee ! sengal dan sengal itulah kami ! aku happy bila contact dgn dya. bila kami bersama, ada je benda yang dijadikan topic. pendek kata, serius dya uat aku happy. dhn dya, aku dpt lupakan masalah even seketika. thanks kwn, sbb uat owg happy.. huhuuu.. pasal aty dan perasaan tue biar laa masa dan keadaan yang tentukan ea. owg selesa kwn dgn awk dan owg akui aty owg pun sedikit jelous bla ade gurl laen tegur awk.. huhuuu.. tata cyg ! nyte !



Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

0 Pengkritik: