07 April 2012

- aku berhenti berharap ! fullstop -

aku ta percaya lagi dgn apa yg kau beri
aku terdampar disini tersudut menunggu maty
aku ta percaya lagi akn guna matahari
yang mampu terangi sudut gelap hati ini
aku berhenti berharap dan menunggu dtg gelap
sampai nanti suatu saat ta ada cintaku dapat
kenapa ada derita bila bahagia tercipta
kenapa ada sang hitam bila putih menyenangkan
aku pulang tanpa dendam ku terima kesalahanku
aku pulang tanpa dendam kusalutkan kemenangmu
kau ajarkan aku bahagia kau ajarkan aku derita
kau tunjukkan aku bahagia kau tunjukkan aku derita
kau berikan aku bahagia kau berikan aku derita


take note : saia pilih merah sbb merah tue fav colour awk ! saia b'taip-2 kekata kat ats tue sbb mksd yg mendalam utk saia ! hurmmm...kenapa ea semua nie berlaku ? untuk mlm nie mata saia berlinangan lagi disbbkn awk. kenapa saia terlalu lemah bila memperkatakan tentang awk ? kenapa ! kenapa saia mcm nie ? awk, saia tahu antara kita dah ta de pape tapi kenapa hati nie masih teringatkan awk ? kenapa ingatan saia sentiasa mengingati kenangan kita ? maaf andai saia mengganggu ketenteraman awk dan dya. saia tahu saia mungkin hanyalah tempat persinggahan dikala awk memerlukan someone utk menhilangkan kesepian awk. sai mungkin hanya boneka utk awk bermaen kata. bodohnya saia sbb mempercayai segala kata dn janji awk ! hukhukhukkk.. mugkin kebodohan saia jelas dimata awk tapi harus awk mengerti saia ikhlas menerima semua nie demi cyg saia pada awk. ya ! saia akui skrg saia dah pun ada someone, tapi dya langsung ta dapat jadi pengganti awk di aty saia. even secyg mna pun saia kat dya, cyg lagi saia pada awk. biarpun kita bersama hanya sekejap namun semua tue bermakna buat saia. awk, saia merelai semua nie. saat kita kenal, saia tahu yang saia hanya laa penggangu diantara awk, saia terima perkongsian dgn harapan awk akn berlaku adil tapi ternyata saia silap dalam percaturan. hurmmmm... untuk malam nie saia happy sbb awk txt saia. txt sebagai kawan kan, saia layan txt awk sbb segala txt tue uat saia happy. biarpun kita ta dapat bersama sebagai " sweet couple" tapi kita tetap bersama sebagai "kawan baek ". mlm nie ternyata berita yang awk sampaikan menyentap tangkai hati saia. omg ! mmg saia jangka semua nie akn berlaku tapi saia langsung ta menyangka akn sepantas nie. " sok mama dtg cini. dia akn dok cini smpai hs stdy ". hati nie hancur berderai, airmata saia berguguran lagi, tapi saia terima semua nie dgn aty terbuka. mybe jodoh awk mmg dgn dya dan antara kita telah tersurat hnya sebagai kawan. 
awak, saia ikhlas dan rela dgn semua nie. apa pun yang terjadi saia harap antara kita akn terus berhubung. saia doakan kebahagiaan awk dgn mama dan bby. saia harap kowang dapat jaga bby tue dgn baek dan corakkan dya dgn jalan yang betol. apa pun berlaku saia tetap sokong awk. kenangan bersama awk terindah di hati saia kwn.. mishh u 



Previous Post
Next Post

post written by:

1 ulasan: