23 April 2012

# SOUL EMPTY

- benci tapi syg si airmata -



take note : hey air mata ! npew ka mengalir lagi utk malam neh ? ples laaa aku da penat utk menangisi somtheng yang uat aku sedih ! hey air mata ! blaaa laaa jouh-2 dari aku ! pergi laaa bersama kesedihan aku ! ples laaa air mata ! aku xnak lagi kau mengalir sbb bagi aku air mata tanda kelemahan ! aku xnak jadi selemah2 manusia ! hurmmmmm... wahai air mata kenapa kau selalu hadir saat aku bersedih ? sekalipun aku bencikan kau namun kau tetap setia menemani aku dikala kesedihan ? air mata, kini aku sedari engkau laaa yang akn selalu dan tetap setia saat aku kesedihan ! thnks air mata sbb kau mengalir membawa kelegaan dihatiku . thnks sbb kau mengalir membawa alak kegilaan lalu membersih kewarasan pemikiran aku. duhai air mata, aku mengharapkan engaku terus setia menemaniku selamanya. air mata, ples laaa jgn mengalir lagi saat aku teringatkan kenangan lalu. jangan laaa ka sebakkan hatiku lalu tercalar emosi aku untuk seketika. lantaran aku tekad untuk m'bina sebuah kehidupan yang baru bersama insan baru dalaam suasana yang baru. 





1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...