21 April 2012

# SOUL EMPTY

- mood ke laut -

assalamualaikum. hai kowng, apew citer terbaru ? hope kowng sehad-2 dan happy together-2.

ok, ok, story aku untuk malam nie merupakan satu persoalan. actly aku sedikit terkejut berok nie, sbb tadi bila aku bkak ke belog tetiber dah bertukar wajah ! dah ta sama acm dulu. atototoooo, serius aku sedikit blurr ngn belog terkini nie. mak aikkkk ! sapa laaa yang memandai tukarkan belog aku nie ? apa laa yang gatal tangan alih setting nie ? hey kowng ! ples ajar aku mcm mne nak dapatkan belog yang lama ! ples ajar aku mcm mne nak kembalikan keadaan seperti asal ? 

aku sedih ngn muka belog skrg ! aku xsuka muka belog yang baru nie ! aku rimas ngn keadaan belog yg terkina nie ! haiyaaaaa ! ples laa kembalikan belog aku yang dulu ! hukhukhukkkk ! ouh belog lama, aku merenduimu ! arghhhh ! :/



take note : malam nie mood aku dah laa kelaut sbb kena pindah bilik (tulip --> alamanda), skrg blaa bkak je belog, t'tgok plak ada perubahan. hadoiiiiii bertambah2 laaa ilng mood aku untuk malam nieee.... sabar ! sabar ! nie semua dugaaan ! kbai, nak layan mata dulu.. NYTE


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...