22 April 2012

- mr.bean vs oren -


cintamu yang kurasa
 walau tak terucap semakin dalam
cintamu telah terukir
dibatas cintaku selamanya
tak pernah ku mencuba
lepaskan cintamu walau sesaat
sejujurnya diriku terlalu syg padamu
kuingin selalu dalam cintamu
dan tiada yg akan memisahkan selamanya
cintamu yang terlintas
terhias matamu selama ini adakah dihatimu
penuh seksa kuharapkan untukku
ku berjanji selamanya akan selalu milikku
satu cinta tak pernah ku mencuba
lepaskan cintamu walau sesaat
sejujurnya diriku terlalu syg padamu..
mr.bean vs oren


take note : kata owg hidup di alam couple nie bagaikan bom jangka. bila-2 masa dan ketika emosi pasti akn meletup. walaupuk kesakitan bakal menerjah dihati namun tetap jua ingin terus bercouple. heheee ! so pandai couple pandai laa tanggung suka duka idup bercouple kan. hurmmmm.. aku harap aku ngn dya kekal. aku dah mula syg dya sejak hari frst kami kenal dan hingga saat nie syg aku pada dya makin mendalam dan menggunung.. huhuuu ! alhamdunillah aku lalui hari-2 yang membahagiakan sejak bersama dya. aku harap kebahagiaan aku bersama dya akn berpenjangan dan terus berkekalan. biarpun cinta kami 'cinta terlarang' namun kami akn berusaha untuk kekalkan rasa syg yang berputik dihati. :)



Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

1 ulasan: