20 Mei 2012

- bahagiakah hidupmu -

mungkin kau sedang berbahagia
setelah kau menyeksa jiwaku
tetapi bahagiamu itu dari penderitaanku
aku sekadar ingin bertanya, adilkah sikapmu itu
sewaktu perlu kau cari aku kini aku dilupakan
sewaktu aku bersamamu kucurah segala kasih sayang
kerna aku percaya padamu melihat zahir yang indah
tapi hatimu sebaliknya kau tak sejujur yang kusangkakan
kelembutan yang engkau pamerkan sanggup menipu diriku
wajahmu yang indah dipandang tapi hati tak ikhlas padaku
bahagiakan hidupmu ? [?] [?] [?]
kau yang tak pernah rasa bersyukur dengn apa yang ada padamu
tergamak memperdayakan aku yang jujur kepadamu 


take note : dear mr.bean ! seandai nya awk baca entry neh saia nak awk tahu yang entry nie saia uat mmg utk awk pun ! ples fahami apa yang tertulis kat ats tue ! mungkin awk akn ckp ayt saia kejam tapi apa yang dapat saia kata kan sekejam ayt saia kejam lagi tindakan awk ! yes ! awk mmg kejam.. ! awk bagi saia kekeuatan ! awk pagi saia kebahagiaan ! awk uat saia tersenyum ! dan skrg awk ragut semua tuh dari saia dalam sekelip mata jerk ! jiwa saia dah kering ngn tindakana awk. aty saia dah mati utk rasai nikmat hidup nie. kepada mr.bean tersayang, thanks ngn semua yang telah awk lakukan. saia hargai sangat2 ngn segala tindakan bodoh awk tuh...  myb awk terasa ng ayt saia tapi saia nak awk tahu saia lagi terasa ngn tindakan awkk.. ples laa awk, klau awk dah xperlukan saia tlg laa lepaskan saia. jgn nak berteka teki sangat laaaa. myb perpisahan yang terbaen diantara kita kowttt.. saia harap awk merasai penderitaan yang sedang saia tanggung skrg ! utk awk mr.bean syg !



Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

1 ulasan:

  1. makneng follow kamu..
    jom ke blog makneng..mcm2 ada..huhuhuh

    BalasPadam