23 Mei 2012

# SOUL EMPTY

- kerna novel -

salam kowang ! hai2 dah tidow ker ? meh skodeng entry baru aku kat sini.. actly xde apa pun yg menarik untuk kali nie. aku just nak story kesedihan yang aku rasai tadi tyme baca novel. perhhhh ! serius abes kuar air mata air idung.. [nangisssss].. hahahaaaa ! syok baca novel laa konon, bila sampai kat part sedih emosi pun jd bad mood jerkk.. bila ada part-2 yang lawak aku tergelak sowang-2 dpn novel.. heheheeee
untuk malam nie aku dapat habiskan sebijik novel yang bertajuk " INGAT JANJI KITA". novel yang memaparkan pergolakan hidup seorang anak yatim [adinida] yg diseksa olah si bapa tirinya... akibat daripada masalah hidup dan faktor sekeliling adinida telah mengubah penampilan dan penyembunyikan identitinya sebagai seorang wanita sejati. maka bermula laa hidupnya sebagai seowang tomboi dan diberi nama 'adi'. tadi aku strt baca novel nie dalam pukul 9:13pm dan tepat jam 2: 36am aku dah berjaya mengkhatamkan novel tersebut.. heheeee fanatik novel pnyer pasal aku sanggup bersengkang mata, ta tidur malam.. kuikuikuiiii..



take note : sanggup xtidow malam semata2 nak perhabiskan sebijik novel.. hahaaaa mmg dah anatik tahap dewa dewi sengal. sanggup tahan mata dari tiduw semata-2 nak menghayati jalan serita dan watakkk... ishhh ! padahal esok pagi clas dah laa strt pukul 8:00 am... ayoyoyooo ! comfrem tidow dlm clas laa esok pagi.. tapi pape pun berbaloi sbb akhirnya baes gak sebijik novel ngn jalan cerita yang menarik.. yes, aku puas hati dapat habiskan novel tue.. dah laa tadi terover layan perasaan sampai teresak-2 nangis kowt :D


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...