20 Jun 2012

- blur -

assalamualaikum... 

untuk mlm nie ta de apa entry yang menarik pun..
aku jst na share ngn semua owg perasaan aku tyme nie...
untuk hari nie aku telah dibagi kepercayaan sebagai kapten aspuri
aku jadi kapten ? kapten itu aku ? hahahaaaaa !
OMG ! sumpah ta pernah terlintas dlm kepala aku
utk pegang jawatan yang terpenting tue..
hurmmm... lepas nie aku kena berubah laa ea ?
da ta boleh ponteng class..
da ta boleh sepahkan ostel..
da ta bole uat benda yang mengarut..
waaaaa... da ta bole na idup bebas mcm dulu...



take note : Ya Allah Ya Tuhanku, aku memohon kekuatan dariMu. aku meminta ketabahan aty dariMu. bantu laa hambaMu untuk memikul tanggungjawab yang diberikan dengan sebaek mungkin. sensungguhnya aku memegang jawatan ini dgn bukan kerelaan hatiku. Ya Allah, padaMu aku memohon agar diberi kecekalan hati untuk menjalankan segala amanah yang diberikan.. semoaga aku bersedia dan mampu mengharungi pahit maun kehidupan seorang leader.. amim !




Tiada ulasan:

Catat Ulasan