20 Julai 2012

# SOUL EMPTY

- anniversary & pose -

HAPPY ANNIVERSARY SYG !
SAIA SAYANG AWAK !

hanya dirimu yang ku cinta
takkan m'buat aku jatuh cinta lagi
aku merasa
kau yang terbaek utk diriku
wlau ku tahu kau ta sempurna
takan m'buat aku jauh darimu
apa adanya
kukantetap setia kepadamu
Tuhan jagakan dya
dya kekasihku kan tetap milikku
aku sungguh m'cintai
sungguh menyayangi setulus hatiku

take note : saat neh hanya jari jemari yang mampu aku rapatkan .. menangkupkannya..lalu b'doa memohon agar Dia selalu m'jagamu.. dikehenigan neh, aku memanjatkan kesyukran kerna dgn limpah dn kurnianya kita mampu bertahan dan mempertahankan sebuah kasih yg terjalin erat. awak, happy anniversary syg ! saia happy sepnjang ngn awak.. saia bagahia ngn kerenah awak.. saia senang ngn sikpa awak.. saia tersenyum melihat gelagat awak.. saia giler bila awak tiada dpn mata... thnks syg sbb hadir dalam hidup saia.. awak da berikan saia sinaran cahaya yg membuatkan saia tersenyum bahagia.. saia bersyukur dpt awak.. sbb awak memahami situasi saia.. awk fhm sikap dn pe'el saia.. awak punyai tahap kesabran yang tinggi sbb mampu b'than ngn sikap saia.. heheee...jap lagi jam 12:00am (21 Julai 2012)...saia bersyukr dn happy sbb anniversary kita dan frst ramadhan jatuh pada hari dan bulan yang sama.. moha keberkatan ramadhan terkena pada relation kita syg... lebiu mucux.. gegula kapas syg laici !


1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...