27 Julai 2012

- kingdom queen control -


npa mata b'kaca tiap kali tgok pix awk ?
sebak je rasa didada bila t'ingat kat awk...
sedar2 dah senyum dlm tangisan disbbkan awk
saia rendu awk laa awk ♥ ej :/

hurm... malam neh npa otak mcm beku je... lemak-lemak tepu makin meningkat ke erk... huh ! aku kusut.. aku blur.. aku mantol.. aku...aku..dn aku.. actly tyme neh semua benda bersimpang siur dlm kepala.. otak plak acm ta na berfingsi jerk utk sementara waktu.. penat berfiir kowt...napa semua yang aku buat acm ta kena jerk.. ana ngn aku neh... aku benci laa situasi neh... dh laa ngn perot meragam.. alahaii dugaan apa plak yg dtg gedubuk neh... siyeh nyesal aku minum air coke tuh tadi.. konon na rasa laa kn, skrg padam muka aku.. baru aku kenal erti penyesalan ats kesakitan... huh !.. aik ngeluh lagi ea.. ta penah ke ngeluh.. huh ! ngeluh mmg penat tapi lagi penat klau ta ngeluh kowt.. aku syg dya...aku rendu dya..aku perlukan dya.. sebut je pasal dya.. sentuh je tentang dya.. napa laa sng sngat airmata aku mengalir ea.. Ya Allah bertapa rendu giler nyer aku kat dya hanya ngkau yang tahu.. sungguh ! aku redu dya.. tngok pix dya.. aty aku sebak.. baca mcg2 dya buat aku nangis dlm senyuman.. mak aikkk nama sensitif sngat aku neh... aku terlalu rendu kan dya... dulu siang ari kami msg memanjang.. aku kat clas.. dya kat umah.. kami tetap mcg.. lecture kat depan..aku kat blang sibuk taip mcg bwah meja... then bila dya reply aku senyum sosowang... nasib lecture kat perasan aku meroyan... hurmmm... tapi tuh dulu.. tyme life dya sbgai student yang tgh cuty sem... skrg life dya sbgai bdak prkatikal plak... dn aku plak still lagi sowng student...life dya sedikit bzy smpaikan kekadang aku plak yang ertunggu-tunggu mcg dri dya... aku rendu na gayut ngn dya lama-lama.. rendu na nyakat dya.. serius aku rendu semua tuh... hurmm.. aku teringat kat dya.. airmata gugur lagi.. sejernih airmata aku jernih lagi kasih syg dn rendu aku kat dya... aku harap dya kat sana ta lupa kat aku... even jasad kami jauh.. tapi hati dn jiwa kami tetap dekat... arap dya dapat selesakan diri kat tempat baru...dan aku tetap ratu yang satu dya aty dya.. sbb dya king yang satu di aty aku...


GEGULA KAPAS SAYANG LAICI

Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

2 ulasan: