30 Julai 2012

- maafkan aku -


HERO
setelah kau pergi tinggalkan aku sendiri
baru ku sedar semua pengorbananmu
selama ini ku tak perduli ku persiakan hidupmu
keegoanku ini memakan diri

Tuhan tolonglah kurendu dya
kembalikanlah asmara cinta mekar sewangi dulu
kuharap engkau maafkanlah diriku
aku bersalah mempermaenkanmu
hingga membuat kau sengsara

berikanlah peluang untuk kali kedua
akan ku buktikan kasih dan sayangku
terhadapmu

HEROIN
mengapa dulu 
kau hancurkan hati ini
mengapa engkau
tak serius dalam cinta
kenapa kini baru 
engkau menyesali
sedangkan aku kini
telah dimiliki

HERO
berilah peluang untuk kali kedua
akan ku buktikan kasih dan sayangku
terhadapmu

Tuhan tolonglah ku rendu dya
kembalikanlah asmara cinta mekar sewangi dulu
ku harap engkau maafkan diriku
aku bersalah mempermaenkanmu
Ooo... dalam sengsara

take note : hey ! best ta kata-2 yg kat atas tue... "Tuhan tolonglah ku rendu dya.. lalalalaalaaa ~".. hahahaaa.. actly tadi aku layan lagu kat youtube.. tetiber t'layan lagu neh.. sekali dgr t'pikat ngn sore si penyanyi.. bila dgr plak skli lagi aku jatuh berkenan kat lirik lagi neh... m'dalam giler kowt maksud yg si penulis na sampaikan neh... lebih kurng acm kisah cinta ta dihargailahhh... bi si cinta beralih arah.. baru laa si jantung tuh menyesal.. tapi syg nyesal kemudian ta berguna.. sbb si cinta dah jumpa someone yg bole take care dya jauh lbh baek lagi dari si jantung tuh... bla bla blaaaa.... 

Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

2 ulasan: