27 Julai 2012

- ples ! jgn sakiti -


aku manusia yang punya perasaan
yang ingin disayangi dan menyayangi
mahukah engkau cuba untuk mengerti
akan kisah hidupku yang sebenarnya
apakah erti sebuah kata cinta
jika hanya melihat yang baek sahaja
tolonglah aku dan jagalah aku
cubalah menerimaku seadanya
jangan sakiti hatiku lagi
jangan seksa diriku lagi
membuat aku semakin merana
dengan kehidupanku ini....


Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

3 ulasan:

  1. Salam Perkenalan..

    Saya menjemput awak untuk menyertai dua segmen yang sedang diadakan di blog saya pada ketika ini.. Hadiah wang tunai berjumlah RM500 untuk dimenangi.. Tq..

    BalasPadam
  2. visit here again..nice entry dear..dont upset yea..be strong..hehe..btw , dont forget subscribe me on fb..Nice to meet you ^_^

    BalasPadam
  3. wpon sakit mata melihat wrna hijau yg teramat, ku gagahkan jua :D bertabah yea cik orange :)

    BalasPadam