14 Ogos 2012

- kebahagiaan milikku -



...dalam sedar ta sedar kita kian menghampiri bulan syawal.. tirai ramadhan semakin dekat utk ditutupi...sesungguhnya ramadhan kali ini aku menyambutnya dengan kebahagiaan dihati.. b'beza dengn taon sebelumnya...alhamdunillah aku kini kecapi sebuah kebahagiaan... aku bahagia disamping family tercinta...dn aku gembira disisi insan tersayang...dari hari ke hari hati aku kian berbunga.. bunga yang tumbuh seakan makin mekar.. aku mengharapan kebahagiaan ini terus berpanjangan dan moga berkekalan... buat kwn kwn yg selama neh banyak tolong bngunkn aku dari kesedihan... thanks kowang... aku hargai masa dan detik kowang bersama aku tyme aku tgh down... dn skrg thnks sbb kowng still disisi aku...b'sama melihat aku kecapi sebuah kebahagiaan...bt kwn kwn dn kwn... even aku dh ada dya.. tapi kowng tetp kwn tersyg aku... apa pun berlaku kowng tetp di hati aku... selagi hayat dikandung badan kita akn tetp bersahabat... selama neh kita sush senang jatuh bangun bersama sama.. so aku harap semua tuh akn terus berkekalan...aku syg kowang laa sengal... # muuuaaahh cikitt #.. bt dya yg aku syg.. syg thnks auw cOz terima aye seadanya.. thnks sbb snggup bersabar dgn kerenah dn ragam aye.. heheee.. sory ea coz aye selalu nyakat awk... kata owg gado gado tue perencah kebahagian.. so i'Allah aye akn terus nyakat awk... kuikuikuiii... aye syg awk ngexxx ! syg sngt sngt syg auw... u r my soul dear... # muuuuaaahh bnyak bnyak #

gegulakapaslaici

Previous Post
Next Post

post written by:

18 ulasan:

  1. semoga terus bahagia .. :)

    BalasPadam
  2. waaa, ena yg melihat pun turut bhgia sekali... seronoknya dia..^~^ semoga bhgia hingga ke jannah.. Amin

    BalasPadam
  3. thnks ainaa... doakan kebahagiaan kami ea... hope kekal.. amin :)

    BalasPadam
  4. semoga bahagia yg tercipta berpanjangan :)

    BalasPadam
  5. i'Allah... thnks nurul..
    doa kn kebahagiaan kami ea kwn... :)
    hope awk ngn si dya pun bahagia selamanya...
    amin

    BalasPadam
  6. semoga berbahagis yew . happy je nampak . sweetttt !!!

    BalasPadam
  7. thnks kwn... amin.. hope b'pnjngan kebahagiaan kiteowng :)

    BalasPadam
  8. semoga bahagia yer....jgn noty2 hehehehe

    do visit
    http://myaleo.blogspot.com/2012/08/chinta.html

    BalasPadam
  9. hahaaaa ta da notty mana laa mira.... btw thnks taw... :)

    BalasPadam
  10. alhamdulillah...
    bersyukurlah dengan kebahagiaan yang ada.. :)

    BalasPadam
  11. alhamdunillah... RAZIL doakan kebahagiaan utk kami taw :)

    BalasPadam
  12. thanks ALINA.. i'Allah kami akn kekal bahagia selagi ada sikap tolak ansur dan sayang menyayang :)

    BalasPadam
  13. semoga kebahagiaan milik awk dan dia..amin

    BalasPadam