08 September 2012

- biar saia buta asalkan .... -

Gf : syg, anje jelous la kat kwn2 anje

Bf : jelous npew plak anje ?

Gf : dyowng slalu dpt adiah dri pkwe..dyowng dpt rantai laa, cincin laa, kdng kdng pkwe dyowng bwak pegi jln jln kat pulau..kn best klau anje pun dpt mcm tue..urm...

Bf : anje, sorry taw sbb syg ta mampu nak bagi semua tuh kat anje..syg ta berharta anje..anje pun tahu keadaan syg mcm mne kan.. syg tgan berusaha kumpul duet sbb nak masuk meminang anje.. nnt lepas kawen i'Allah syg bwak anje pegi jln jln...

Gf : alaa smpai bila anje kna tunggu ? hari hari kita kuar syg jemput anje dgn moto cabuk tue je.. malu taw tiap kali kwn anje tgok.. nie nk harapkan syg kumpul duet smpai bila baru kita kawen ? syg nie ta mampu tp buat berlagak mampu.. sakit aty anje taw

Bf : anje sabar laa.. syg janji i'Allah akhir tahun nie semuanya settle..anje maafkan syg taw.. syg sedar syg ta kaya, sekolah pun ta tinggi mana.. tapi percaya laa cinta dan kasih syg kat anje ikhlas.. :/

Gf : syg jgn laa mcm ni.. anje minta maaf.. apa yg syg bagi dah cukup pada anje.. percaya laa

Bf : tapi awk tetap mahukan semua tu kan ? sama mcm kwn kwn awk ?

Gf : awak.. maaf...

Bf : urm... ta apa laaa.. =]

# suatu hari Bf menerima berita bhawa Gf telah excdent dan mengalami kecederaan teruk yang mengakibatkan GF kehilangan pemglihatan

selepas beberapa minggi...GF pun sedar dan pulang ke rumah..Gf baca sepucuk sirat yang di berikan oleh seorang nurse sebelum Gf pulang

" Anje, maafkan syg kerana selama ini tidak mampu menjadi seorang kekasih yang terbaek pada anje..syg tidak mampu berikan kemewahan pada anje..syg ta dpt bahagiakan anje dengan kemewahan syg...anje, hari ni awk melihat dan membaca surat ini dgn mata syg.. hanya ini yang mampu syg berikan pada anje, insan yg syg paling kasihi..jaga laa mata ini seperti mana anje jaga diri anje.. dgn mata ini nanti anje akan berjumpa seseorang yang akan menyayangi dan akan memberikan segala yang anje mahukan... maafkan syg... always love u anje "

take note : menCINTAi dya kerna ketulusan aty bukan kerana keMEWAHan.. menyayangi dya kerna KASIH SAYANG bukan kerna HARTA BENDA.. sesungguhnya cinta dan mencintai itu terlalu indah andai kita tahu menghargai kehadirannya..

Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

1 ulasan: