28 Disember 2013

- bila ak sakit aty -

salam...
hey korang , sihat ? hurmmm actly ak xtahu nak merapu apa kat sini.. blur.. kosong.. empty jep rasa.. mcm tak sangka plak arini genap ari ak t'perap kat umah dan nie b'makna petang nanti ak akn kembali ke hostel.. *ikut aty nie mls ak nak duk ostel tapi..* . huh ! berat giler kowt aty ak nak balek ostel , rasa mcm terpaksa sangat2.. serius ak xsuka dgn suasana ostel skrg.. masing2 duk kata mengata kat belakang , spesis talam b'muka talam belaka ! kekadang ak terfikir kenapa laa ak bole b'kwn dgn dyorg * kwn tue kwn tapi ak ngn dyorg tade laa rapat sngt* . hurm...kenapa ea??? dyorg semua duk satu kelas tapi masing masing mcm tak puas aty dgn sikap sendiri.. kesudahannya ak laa jadi tempat utk dyorng mengadu.. arghhh , serius ak tersekat ditengah tengah.. ak lepak kat ruang tamu dyorg sibuk cerita psl bdak kat dlm bilik.. tyme ak masuk bilik, budak2 kat dlm bilik sibuk duk mengata bdak2 yg lepak ka ruang tamu ! entah2 tyme dyorg kat klas , masing2 duk kutuk ak plak ! mmg park too  u laa belaka !.. btw bagi ak mmg dyorng semua tak bole dibuat kwn kwot.. yes ! serius, ak lebih rela jd pendiam kat hostel , biar laa dyorng nak ckp apa pun.. bagi ak dyorng tak lebih daripada budak2 yang tak matang... bila tak puas aty, masing2  duk mengata kat belakang sdngkan bila kat dpn semua elok je b'kawan memanis muka, dlm diam2 sibuk nak ngadu bagai kat ak.. tyme ak bagi nasihat suruh face to face citer apa yang xpuas aty , sekor habuk xnak terima nasihat ak.. ishhh serius ak xfaham laa dgn pemikiran perempuan nie ! mcm rumit sngt pdhl benda tue xde laa serumit mana pun... arghhhh...

#mls ak nak merapu pnjang berjela.. mls ak nak fikir lebih lebih.. btw ak pun xtahu ape yg ak merapu.. apa yg ak taip sekadar meluahkan apa yang terbuku diaty.. so sesape yg xpuas aty mohon terus terang , tak guna nak simpan dlm pegi besi nun jauh didasar hati sendiri... cawcincaw , ak caw dulu ! salam...




Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

2 ulasan: