05 Januari 2014

-dilamun cinta-

bila hatimu bersedih
diriku yang engkau cari
mengapa pula kepadaku
sedangkan engkau ada si dia itu
bila hatimu gembira
diriku kini yang kaw lupa
engkau sanggup dengan dya
walaupun engkau dikecewakan
engkau selalu berangan angan 
untuk menjadi putera kayangan
dengan caramu dan juga sikapmu
kaw lupakan saja
berulang kali aku nasihatmu
engkau anggap itu semua debu
aku berfikir bagaimana laa
agaknya cinta dirimu berubah
sayang...
engkau selalu berangan angan
untuk menjadi putera kayangan
dengan caramu dan juga sikapmu
kaw lupakan saja
berulang kali aku nasihatmu
engkau anggap itu semua debu
aku berfikir bagaimana laaa
agaknya cinta dirimu berubah
sayang...
aku khuatir jauh disana
agar engkau tak diapa apa
bukan setakat ku hanya mencinta
tetapi aku dilamun cinta...

**DiLAMUN CINTA**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan