01 November 2015

Giveaway CINTA by CN

Giveaway CINTA by CN


giveaway, giveaway novel, giveaway cinta

Klik banner untuk join


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Sempena Jualan Gudang Karangkraf yang lalu, CN telah memborong beberapa novel CINTA. Jadi sukacitanya disini bahawa CN ingin memberi 3 buah novel CINTA kepada peserta Giveaway CINTA by CN melalui random.org. Pemenang novel adalah 3 orang. Bukan itu sahaja, 10 peserta bertuah akan dimasukkan ke dalam bloglist Januari 2016 CN. Hah ! Best tak? 


Syarat-syaratnya Giveaway CINTA by CN : 


1. Follow blog CikguNorazimah

2. Add To Circle  G+CikguNorazimah


4. Follow Instagram cikgunorazimah (jika ada)  

5. Buat entri bertajuk "Giveaway CINTA by CN"  

6. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan Publish entri.  

7. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen ini

8. Giveaway ini akan berlangsung dari 1 - 30 November 2015 dan keputusan pemenang akan diumumkan pada 5 Disember 2015.


Copy Coding Entri Yang Disediakan Ini :


Kredit untuk Kak Mialiana

YES 2015

~ Sharing is caring from Cikgu Norazimah ~

Semoga ada rezeki utk aku memenangi sebijik novel tu. Hohohooo, almaklumlah aku ni hantu novel. Pantang dengar perkataan novel, cepat saja aku berpaling. Walau tak dapat beli sekali pun takpe, janji aku dapat pinjam dan baca. Hahaa jgn tak tahu, aku mampu habiskan sebijik novel dalam masa sehari. Bila aku dah mula baca novel, jangan ada yang ganggu. Habis semua kerja comfrem takkan jalan disebabkan sebijik novel. Aku pun tak tahu macam mana dan kenapa aku jadi hantu novel. Yang aku pasti, aku memang hanti novel (=

19 ulasan:

  1. Good luck! hhehee Nanti share story novel ahaha

    BalasPadam
  2. hi, lawat kembalii..., goodluck yaaaa.....

    http://nonasani.blogspot.my/2015/11/giveaway-cinta-by-cn.html

    BalasPadam
  3. salam..singgah cn good luck
    http://mummysupplementshop.blogspot.my/2015/11/giveaway-cinta-by-cn.html

    BalasPadam
  4. gud luck ! ^^
    http://ayubarbydol.blogspot.my/2015/11/giveaway-cinta-by-cn.html

    BalasPadam
  5. Terima kasih kerana sertai Giveaway CINTA by CN. Sila semak senarai peserta disini : http://www.cekgunorazimah.com/2015/11/senarai-peserta-giveaway-cinta-by-cn.html.

    Jika terdapat kesilapan sila pm CN ye. All the best ;)

    BalasPadam
  6. Semoga Berjaya..Mimi Pun Join..Ehekkk

    http://mimirheem.blogspot.my/2015/11/giveaway-cinta-by-cn.html

    BalasPadam
  7. gud luck.. mamayu dari segmen yg sama
    http://citirahayu.blogspot.my/2015/11/giveaway-cinta-by-cn.html

    BalasPadam
  8. Semoga Berjaya....Sal singgah sini...

    BalasPadam
  9. good luck! :)
    http://sebabakusabrina.blogspot.my/2015/11/giveaway-cinta-by-cn.html

    jemput join
    http://sebabakusabrina.blogspot.my/2015/11/mini-giveaway-by-myra-ina_22.html

    BalasPadam