27 Mei 2017

Giveaway RM1000 Shopping Credit SGshop Malaysia By Lokmanamirul

Klik Banner Untuk Join
Klik Banner Untuk Join Tapi Pastikan Anda Ikuti Semua Syarat Yang DIsediakan. TQ syg!

Syarat-syarat penyertaan (wajib isi) ;

● Terbuka kepada blogger di Malaysia.
● Anda wajib daftar akaun percuma SGshop di SG Shop Malaysia. Pastikan sertakan username di entri anda.
● Like fan page SGshop Malaysia dan Follow IG @sgshop_malaysia.
● Follow blog saya, Google + dan FB page.
● Copy banner di atas dan tulis satu entri bertajuk "Giveaway RM1000 Shopping Credit SGshop Malaysia By Lokmanamirul".
● Tulis entri anda 'Barang yang ingin dibeli di SGshop Malaysia jika anda menang RM100'!
● Copy URL anda di bahagian komen untuk senarai penyertaan.
● Tag dua rakan anda (kalau mahu).
● Senarai pemenang akan diumumkan pada 1 Jun 2017 menerusi random.org.

Apa yang akan saya beli di SGshop Malaysia sekiranya saya menang ???
Disebabkan saya ni jenis yang suka kumpul rak/kabinet/almari dan yang sewaktu dengannya, so saya takkan lepaskan peluang ni untuk beli barang-barang tersebut di SGshop Malaysia.
Antara barang yang akan saya beli termasuklah :


RM 13.82


RM 15.83


RM 34.72


RM 13.81

Setelah dihitung, dikira dan ditambah, jumlah bagi kesemua item yang saya akan beli ni RM 78.18. Fuhh.. 4 item deli tapi tak sampai pun RM 100. Murah dan berbaloi sangat. 
Semoga ada rezeki untuk milikinya. 


Previous Post
Next Post

post written by:

0 Pengkritik: