08 Disember 2011

- azam baru -

hey ! hey ! mlm td even kepenatan aku still dpt bertahan dan terus on9 fb sampai pkul 3lebih taw. hahahah ! giler punya mata kn ? [?] hehehehe ! urm ! urm..mlm tadi aku ada laaa chatt dgn someone tak fb taw, then dia lamar aku. ops ! tersentap jantung aty aku nyah ! sumpah xaku duga yg sekali lagi aku akn dilamar.. tapi hingga ke saat nie aku still lagi xbagi kata putus kt dia. alaaa kowng tahu kn aku nie jenis acm mana. cpt bosn bile couple-2 dan aku jns yg suka b'gerak bebas so aku takut andai kata one day aku xdpt bagi komitment kt dia. aku xnk laaa nnt gado-2 tyme couple then bole plak maen pts smbung ! huh ! rumit-2 bnyak benda yg harus di fikirkan sblum aku uat keputusan. tapi apa pun aku kelegaan sbb dia bagi tempoh tuk aku berfikir.. tempot ? alaaa xder laaa lama sngt pun. dia ckp nnt 11/12/2011 dya akn lamar aku skli lagi ! hahahah ! sesak nafas aku nie bler di fikir-2 kn balik... couple ? bersedia dah ke aku tuk couple ? dpt ke aku melupakan dia yg dah lama aku try tuk melupakan ? urm.... pape pun biar laaa masa dn keadaan yg menentukan. aku da aku doakn moga yg terbaek hadir dlm idup nie. aku harap sngt sapew-2 yg hadir lepas nie aku bagi secebis kebahagiaan tuk aku. aku dah penat kot bersedih dn meratapi kehilangan dia... urm.. urm.. moga kebahagiaan milik aku ! amin ! [!]
##########################################################
hey ! hey ! pagi nie aku akn daftar tuk sem baru ! xsangka plak ea pejam celik bukak tutup dah pun abes cuty sem aku. wah ! wah ! so lepas nie aku akn jd senior la yerk ? senior la sngt kan... alaaa kisah idup aku kat kolej stedy acm base... tyme ada clas baru lah aku muncul, bile abes clas aku akn lesap.. hahahha ! sorry to say tapi serius live aku mmg xder kat kolej. kolej tue skdar tempat tuk aku stdy nop berkawan ok. dan ! dan ! kwn baek ? hahhah ! aku dah penat laa melayan kerenah si  kwn baek aku. so tuk sem nie aku berazam yg aku xnk lagi ambek port pasal dunia luar. di kolej aku sowng stdnt yg sopan.. hahah ! sopan kah aku ? sopan laaa tyme b'baju kurng kot dan selebih nya aku akn bert-shrt dan jeket utm shaja !.

Ya Allah, aku harap sngt sem nie aku dapat naik kan lagi pointer. aku nak tinggat kan lagi gred aku dan aku nak buat yg terbaek tuk sem nie. aku nekad sem nie aku xnal lagi ponteng ! aku xnl lagi malas-2 ! aku xnk lagi b'khayal dlm clas ! yeyeh ! sem nie aku akn try jd stdnt nerd ! hahah ! nerd hak aku ? aku nak dekan ! dekan ! dekn ! dn dekan ! insyaAllah aku dpt gapai dekan tue tuk sem nie ! yes !
Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

0 Pengkritik: