09 Januari 2012

- andai telah tertulis -

tau 2012 aku bermula dgn detik bahagia
tetapi kebahagiaan tuh diselangi dgn kedukaan dan
ditambah dgn kesakitan yang ta tertanggung.
aku bahagia dgn si dya. tapi kekadang aku sedih lantas
diri ini terabai. urm... entah mana puncanya aku sendiri
ta pasti hingga terjerumus aku dalam lembah kesakitan.
semakin hari aku merasakan kesakitan aku langsung ta tertahan.
kenapa utk tahu ney antibody aku langsung ta kuat ea ?
lepas satu di tambah plak satu penyakit yg datang
urm... flu da laa ta baek-2, tetiber dtg plak demam berpanjangan
dan kekadang terkena plak tempias migrain dicampur dgn 
saked kepala yg bagai tana hilang ney. arghhhh !!!!
Ya Allah, dugaan apakah ini yang engkau berikan padaku ?
sesungguhnya diri ini ta sekuat yg disangkakan. hati ini terlalu penat
merintih dalam kesakitan. ku tabahkan hati ini demi keluarga tercinta
dan org yg aku sayangi, namun sampai bilakan agaknya aku 
mampu bertahan ? aku ta larat sangat dan makin ta larat..
badan aku lesu, kepala aku saked, idung aku pedih, perut aku lapar
tapi kenapa susah sngt untuk terima makanan ? urm....
ples laaa aku ta na saked ney berpanjangan ! [!]
aku na sehad ! aku na sehad ! dan aku na terus sehad !
urm.. kalau laa seked ney berterusan nnt acm mana
aku na pergi penang jumpa si dya ea ? mak aikkk nanti
mau nya termuntah bagai kat dalam bus. perhhhh ! mmg 
malang laa kn ? so pape pun aku harap sngt aku akn kembali sehad
sebelum chines new year nanti moga dapat jumpa pergi jumpa si dya.


# berikan daku kesembuhan #
Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

0 Pengkritik: