01 Mac 2012

- moga awak bahagia -

selamat petang kawan-kawan...
jejari nie sekali lagi terasa nak menari kat ats keyboard utk tetapi di dalam belog.

alhamdunillah aku masih bole dapat terima kenyataan hakikat hidup nie. tapi apa pun aku akn masih dan tetap sayangkan dya lagi. tipu laaa kalau aku cakap hati nie xterluka dan terasa sakit kan. tapi sesakit dan separah mna pun yang aku rasa, aku xpernah serik utk terus sayang kan dya. pape pun aku nak say thanks bebanyak kat dya sbb selama nie dya layan aku dgn baek. apa yang berlaku skrg aku xsalah kan dya atau pun mne- mana pihak. semua nya salah aku sendiri sbb aku yang gedix sangat sanggup ambek risiko tue kn sedangkan aku tahu dya dah berpunya.. apa pun aku doakan kebahagiaan dya even dya sape skli pun. bagi aku cukup laa dgn melihat dya bahagia. semua tue dah buat aku happy...

tapi dlm happy aku masih terselit rasa jelous tiap kali aku tgok wall dya. hurmmm... awk, sorry sbb masih ada rasa tue dlm hati saia taw. saia janji saia try utk kikis semua perasaan tue tapi bg saia sedikit masa. apa pun berlaku saia harap antara kita xbermusuh. kita still blh jd kawan kn ? awk, saia syg awk. saia rendu awk. kekadang mulut saia cakap dapat terima semua nie tapi hati saia langsung tidak. sorry awk. pedih dan pahit untuk saia telan semua nie tapi awk jgn risau, saia terima semua nie dgn aty terbuka. yang penting skrg saia nak tgok awk bahagia. saia masih sayangkan awk syg :) sorry

Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

0 Pengkritik: