19 Jun 2012

- ta dapat tido sbb ??? -

assalamualaikum...

sekor anak kambing, dua ekor ank kambing, empat ekor anak kambing, lima, enam, tujuh, lapan, sembilan, sepuluh, bla... blaa.. blaaa.. sebilion anak kambing.... jam skrg beranjak ke 2:00am tapi mata aku masih terus segar untk berjaga di malam hari.. haiyooo, kalau berterusan mcm nie mmg tertidow laa ak untuk class pagi esok...
hurmmm, bila duduk sowng2 mcm nie, tetiber aku teringat kat atokk.. atok, sebuah gelaran untuk sowang insan yang telah ua hidup aku happy. hari-hari yang mendatang aku tempuhi dengan kegembiraan yang berpanjangan.. atok, insan yang terlalu sabar untuk melayan kerenah aku yang terlalu aktif dalam menyakat.. atok, insan yang punyai kekuatan sendiri untuk bangkit dari sebuah kesedihan.. aku syg atok, sbb atok adalah atok.. aku syg atok, sbb atok laa owg yang sentiasa di sisi aku, tatkala aku happy dan sedih. atok, seorang insan yang sentiasa mendengar rengekan dan luahan ati aku dengan sesabar mungkin..

atok... thnks sbb sentiasa ada ngn cu. thnks sbb sentiasa sbr ngn kerenah cu. thnks sbb layan dan ikut jerk kepala cu.. cu syg atokkk... cu jnji akan sentiasa di sisi atok untuk susah dan senang bersama.. cu jnji akan uat atok happy sbb airmata atok terlalu mahal untuk cu... :)



take note : atok saia sengal ! atok saia senget ! atok saia kentooot ! atok saia gilerrr ! heheheeee, even ting tong mana pun atok saia, saia tetp syg dya sbb atok adalah atok... muuuuaaaahh cikit kt ppi :)


Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

1 ulasan: