09 Julai 2012

- to dear -

aku menunggu disisi untuk seseorang itu
setiap hari dan malam
perlu memegang aku kuat
bagi memberi sokongan kepada aku apabila aku sedih
dan embuat aku tersenyum apabila aku marah

aku perlukan seseorang yang sentiasa berada dihati
saat aku betul ataupun salah
dan sentiasa membuat aku tidak takut
seseorang yang berkata 
' SAYA SAYANG AWAK '

seseorang berada di situ apabila aku sejuk
dan sentiasa untuk aku berpegang
seseorang di sana untuk aku berfikir
apakah itu cinta dan pengorbanan

seseorang itu sering temani aku
kala aku jatuh dan berdiri teguh
ta pernah jemu menasihati aku
menyokong segala tindak langkahku

aku disini tersenyum riang
tatkala hati telah ditakluki
kepadanya aku percaya
seikhlas hati aku yakini


take note : lalalalalalalaaaaa.... alhamdunillah, aty sedang berbunga bahagia. aku mengharapkah kebahagiaan ini berpanjangan dan i'Allah berkekalan. sungguhpun cinta kami cinta terlarang namun bersama dya aku bahagia. dengannya aku gembira dan semoga happy ending :)




Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

0 Pengkritik: