05 September 2012

Kisah kami

KURA KURA vs PENYU'TUA
KAW PUNYA MANJA HANYA AKU YANG TAHU




nie pixca last yang aku dpt snap..tyme neh aku kat dlm bus kosentium..
serius sedih giler kowt..berlinang airmata aku saat saat bakal berjauhan lagi ngn dya..
dya hanya mampu tersenyum je kat luar tuh tapi aku tahu dlm aty dya ugak turut bersedih...
moga awk jadi usbend saia selamanya syg ! amin...

take note : hey syg.. saia tahu awk akn skodeng entry neh.. awk nampak ta pixca pixca yang kat ats tue.. semua tuh kenangan terindah yang sempat saia rakamkan sepanjang seminggu bersama awk... thnks sbb layan kerenah saia.. thnks sbb bersabar ngn pe'el saia.. dan sorry sbb suatu mlm tuh saia t'emo taw.. thnks sbb awk berusaha memujuk saia walaupun awk ta pandai dalam pujuk memujuk... saia harap saia berpeluang m'jadiyg terindah utk awk selamanya... d(",)

Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire.