09 Mei 2014

- stressssssss -

kecelaruan pemikiran...
maybe itulah yang paling tepat utk didefinasikan setakat ini kowt..
tapi tepat ke penggunaan ayat tue untuk aku sekarang ?
huh ! mengeluh lagi , balik2 mengeluh je yang aku tahu..
sabarlah hati , mohon ketenangan dalam berfikir
semoga apa sahaja keputusan yang bakal aku buat adalah tidak salah
Aamin...
hurmmmm , actly banyak benda yang sedang aku fikirkan..
tetiba tergerak rasa dihati untuk kembali merantau
merantau untuk mencari ketenangan dalam memikirkan hala tuju pemikiran ini..
tapi mana harus aku pergi ??
Kuantan , 
aku nak pergi sana tapi mcm berat hati je untuk stay sana
mybe disbbkan manya sangat kenangan yg pernah tercipta antara aku dan kesah lalu kat situ kowt..
hati aku masih tak kuat untuk mengingati kesah lalu kembali..
biarpun aku punyai ramai kawan kat sana tapi hati ini masih tidak mampu..
Johor ,
btw pernah terfikir untuk stay sana tapi mcm masih was2 jep..
even aku ada kwn kat sana tapi aku still tak mahir jalan selok belok so
untuk aku stay Johor mybe tipis kowt..
Penang ,
well kat situ ada laa jgk tercipta kesah sedih aku tapi rasanya aku still mampu harungi kowt..
aku mampu terima hakikat kesah yang tercipta di Penang sudah berakhir..
btw niat dihati mmg nak lepak Penang , nak stay sana sementara waktu tapi mcm 50-50 jep..
Seremban ,
oich nie laa yang rumit.. niat asalnya dulu laa last aku jejak kaki kat seremban tapi skrg tergerak aty lagi untuk kembali ke situ..
walaupun ada tercalit kesah sedih tapi dlm sedih masih ada coretan suka disana..
huhuuu dlm sedih ada kegembiraan even bukan kebahagiaan...
btw , mana harus aku pergi ea ? 
duhai pemikiran , tolonglah berfikir dengan waras !
duhai hati , tolonglah tenang dlm membuat keputusan !
hohohoooo ingin aku buang segala kekusutan sementara waktu ,
ingin aku lempar segala kesedihan saat nie demi kedamaian diri !

STRESSSSS ! hahahaaa bila stresss ini makan dia !!!!
arghhhhhhhhhhhhh... =_=!


Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

1 ulasan:

  1. hahaha....stress wan plak hilang bila tengok gambar monyet tu...jahat...hahaha

    BalasPadam