05 Julai 2015

Segmen Blogwalking by Ms. Kejupenyet | TAMAT

Assalamualaikum..


Alhamdulillah, tamat sudah 'Segmen Blogwalking By Ms. Kejupenyet'. Segmen ni merupakan segmen pertama yang dianjurkan oleh Ms.Kejupenyet. Untuk memendekkan cerita, semua peserta yang turut serta dalam segmen ni akan Ms. Kejupenyet masukkan kesemuanya dalam bloglist. Huhuuu, tak payah bergaduh, tak payah bertengkar ye. Ini sebagai penghargaan kerana sudi luangkan masa dan tenaga untuk sertainya segmen yang tak seberapa ni.

Sebenarnya ada yang bertanya kenapa segmen ni berlangsung sekejap sangat sampai tak berkesempatan nak join sekaki. Hihiiii.. Kalau korang nak tahu, idea bersegmen ni kawan Ms. Kejupenyet yang punya. Segmen ni sebenarnya tak dirancang pun. Tetiba je idea bersegmen ni tercetus dan segala ciptaan banner dan syarat tu kawan Ms. Kejupenyet yang buat. Katanya nak merasai sekejap macam mana rasanya jiwa seorang blogger. Hahaaa aptb.. tapi apa pun oklah.. Ms. Kejupenyet pun mcm sukalah dgn idea spontan dia nie.

Oklah malas nak merapu berjela-jela. Jom blogwalking kesemua peserta yang sertai segmen Ms. kejupenyet ni.

Nur Raihanah : http://bajuwarnacoklat.blogspot.com/2015/07/segmen-blogwalking-by-ms-kejupenyet.html

Yana Nana : http://officalmissyana.blogspot.com/2015/07/segmen-blogwalking-by-ms-kejupenyet.html

Ct Roxalynna NH : http://celotehcikct.blogspot.com/2015/07/segmen-blogwalking-by-ms-kejupenyet.html

Dunia Zumal : http://duniazumal.blogspot.com/2015/07/segmen-blogwalking-by-ms-kejupenyet.html

Omban Bergigi : http://ombakbergigis.blogspot.com/2015/07/segmen-blogwalking-by-ms-kejupenyet.html

Banu Syah : http://mulan-sahbanu.blogspot.com/2015/07/segmen-blogwalking-by-ms-kejupenyet.html

Najiah Shaharian : http://www.jiakreatifelt.com/2015/07/segmen-blogwalking-by-ms-kejupenyet.html

Mil Hisham : http://jmbelog.blogspot.com/2015/07/segmen-blogwalking-by-ms-kejupenyet.html

Mimi Rheem : http://mimirheem.blogspot.com/2015/07/segmen-blogwalking-by-ms-kejupenyet.html


Terima kasih Kerana sudi meluang kan masa ye


Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

8 ulasan: