29 November 2015

Random Giveaway RM100 Follower HASRULHASSAN.COM

Ingat lagi, kali pertama singgah ke blog HH untuk tahu lebih lanjut tentang SEO. Apa itu SEO, macam mana nak mantainkan SEO dan segalanya tentang SEO lah. Lepas tu aku skodeng satu persatu enteri yang HH buat. Tertarik untuk aku baca dan banyak ilmu yang bermanfat. Sedikit sebanyak ilmu blog aku dapat dari pembacaan di blog HH. Ayat yang HH guna pun simple je, so senang untuk aku faham. Cara dan kaedah yang disampaikan HH agak mudah untuk aku memahami. Apapun, terima kasih HH untuk segala ilmu yang dikongsi. 


Tamat : 30 Nov 2015

Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

6 ulasan:

  1. Salam KP .. Akk singgah sini dari GA yang sama..All the best & good luck ..
    http://www.akifimtiyaz.com/2015/11/random-giveaway-rm100-follower.html

    BalasPadam
  2. Assalamualiakum....

    Good luck juga yer....Balas kunjungan dari segmen yang sama juga yer...

    http://www.myideakini.com/2015/11/hasrulhassan-random-giveaway-rm100.html

    BalasPadam
  3. all the best ye
    membalas kunjungan daripada segmen yang sama =)

    BalasPadam
  4. Semoga berjaya.. Insya Allah ada rezeki terpilih sebagai pemenang. tak menang pun takpe janji menambahkan kenalan :D

    BalasPadam
  5. gudluck...singgah dari GA yg sama ^^ www.ciksiti.com

    BalasPadam