27 Mei 2017

GIVEAWAY BUSYRA TAKIYUDIN: SAYA NAK SHOPPING CREDIT RM1000!!

Syarat-syarat:

1. Buat satu entri (letak banner sekali)

2. Nyatakan satu barang yang korang nak beli dalam SGshop

3. Backlink kan ke entri ini

4. Tinggalkan link entri di ruangan komen

5. Share entri korang di laman sosial (facebook)


Barang apa yang saya nak beli di SGshop??
Heheee.. disebabkan saya ni peminat tegar pengumpul rak/kabinet/almari dan seangkatan dengannya so, semestinya saya takkan lepaskan peluang untuk membelinya di SGshop.
Antara item item yang akan dibeli adalah :

RM 13.82

RM 40. 28

RM 15.83


Semoga ada rezeki untuk memilikinya..
Lalalalalaaaa ~


Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

2 ulasan:

  1. segmen yang sama. good luck

    BalasPadam
  2. terima kasih kerana sudi GA saya.. pemenang telah diumumkan > http://www.busyratakiyudin.com/2017/05/pemenang-giveaway-saya-nak-shopping.html

    BalasPadam